Helt okej dag, med brillorna på dessutom.

Haallååå där!

Idag skulle jag åkt hem å gratulerat min vän på födelsedagen, men tyvärr räckte inte tiden till så det blev inget av. Vi ska ta det imorrn ist. Men jag OCH lillebror ( han va tom uppe före mig ) tvingade oss upp vid 10-10.30 tiden idag..

Och jag knatade och hämtade ut mina glasögon. Och jag har haft ett par på mig hela dagen faktiskt! T.o.m jobbat i dom! =D Måste vänja mig... för det är sjukt läskigt och ovant. Känns som att marken lutar, och jag hade svårt att greppa saker och bedöma avstånd i början.. men nu känns det bra, synen iaf. Sen är det fortfarande lite ovant å se och känna bågarna... men det går väl över antar jag. Däremot måste jag nog gå tillbaka med ett par och böja om bågarna bakom örat.. för dom " åker av/fram" en bit på näsan hela tiden. Jaa.. jag har bara fått höra positiva saker om mig i glasögonen... men vem skulle våga säga nåt annat liksom? =P Jag själv tycker att det är snyggt ibland.. lite stiligt... men ibland tycker jag att jag ser riktigt jäkla nördig ut! Men det får jag väl leva med, hehe.

Sen efter att jag hämtade ut brillorna gick jag hem till bror å malin, och emila såklart =) hon va lika härligt underbar som alltid. Jag älskar den tjejens skratt, hon får mig nästan å gråta varje gång alltså, haha. För hon e så SÖT... och det liksom lyser lycka i hennes ögon jämt... hon e bara allmänt lycklig hela tiden.. och det gör mig så glad också! *pussa på min favorit*

Sen var det åter igen dags för jobb. Men idag gick det bra att jobba. ( trots att chefen va där, hehe ) Nej men seriöst.. fick ett riktigt härligt pepp-sms av min kära vän.. och det hjälpte massor =) sen tror jag att jag tänkte mycket på vad min andra kloka vän sa till mig i telefonen igår, hehe... tack. Det hjälpte mycket av det du sa. Och tack för att du lyssnade på allt mitt gnäll. Jag måste iaf lära mig nu i fortsättningen att SLÄPPA jobbet efter att jag har slutat. Shit, inte bra att ligga och älta och grubbla på saker... Sen är det massa mer som både jag och andra ska tänka på och jobba på.. Så skärpning Chris. =)

I vilket fall... imorrn kommer min hunny bunny hem. Får se hur han mår efter den här resan.. haha. Ska bli skönt å ha honom här hos mig iaf.

Jag är hungrig... men tiden har bara rusat iväg sen jag slutade jobba. Så... hade tänkt å kolla på nya 90210... och äta nåt, men vet inte om det är för sent?! Ska ju upp hyffsat tidigt imorrn... eftersom jag ska hem till K imorrn ist. Ska möta upp Johäääna =D så drar vi dit together. Och det blir runt 11-12. Innan dess vill jag hämta ut mitt H&M paket som kommit ( grejer jag bytt storlek på ) och sen tror jag det är mina böcker som kommit. För paket från topshop brukar dyka ner i brevlådan direkt, så det paketet kan det ju inte va.

Nee... det blir en macka. Puss på er! *vinkar*       

Kommentarer
Postat av: k

Gud så fin du är! Verkligen!.. <3

2008-10-02 @ 09:00:33
Postat av: Linda

Brillorna var ju super snygga.

2008-10-02 @ 15:13:17
Postat av: maria

Hej christin!! Läser din blogg men jag är så USEL på att kommentera!! Men jag måste iaf säga att du passar ju skit bra i glasögon! Det va jätte fint!

Hoppas allt är bra i övrigt med dig!

Kram från mig!!//Maria

2008-10-02 @ 15:46:56
Postat av: Christin

Ååhh.. tack ska ni ha sötnosar! Men som sagt... sjukt ovant... jobbigast är nog att golvet lutar.. haha

2008-10-03 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0