Home and alone.

Hemma igen efter att ha varit i Öregrund hos mamma lördag till söndag. Tiden gick så fort så jaa.. har väl inte gjort så mycket eg. Va på marknaden och sen bara varit hemma och tagit det lugnt. Skönt va det iaf. Och roligt att få umgås lite med min mamiii.. moster kom förbi en stund idag me, så det va kul! Men som sagt, nu e jag hemma.. Men Patrik jobbar natt. Så jag  helt själv. Tråkigt.

Usch, imorrn har jag ett litet möte kl 12. Sen skulle jag behöva städa egentligen... men får se. Ska kanske träffa Johanna med. Så jag tar dagen imorrn lite som den kommer.

Kom precis hem typ så jag ska fixa och dona lite nu... Men kanske skriver mera sen istället! Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0