Krogen - Bakfylla - SWE match - DÖD!

Hej hej!!

Överlevde helgen... men det va precis det. Hehe. Det blev bara Jag och Johanna här hemma i fredags. Så för att trösta oss lite köpte vi med oss lite bira hem... =P hehe.. och bestämde oss för att gå ut ist. Jag skulle nämligen helt plötsligt börja kl 15 ist för 12 dan efter så.. då funkade det ju att gå ut ( trodde jag ja ) Så först va vi här hemma, lagade lite mat å hade det mysigt. Tills ölen och vinet började ta... då dansade vi, hahaha.. LOL.



Vi hade skoj ute, haha. Fast det va egentligen heeeelt värdelöst på ställena. Men antar att vi gjorde det roligt ändå på nåt vis. Så det kan gå efter lite rosé, öl, cider och rom och cola.. HAHA. Hur dum får man va... MEN MEN.. too late. ( syftar på blandningen)  Bullit - People - Blue moon - Bullit igen.  ( People ENDAST för att få tag på han som skulle släppa in oss på blue moon. ) Fattar inte faktiskt att man har hållt till där förr.. nästan så jag skäms lite. =p nej då... tiden där va riktigt skoj ändå. Men Blue moon föll inte mig i smaken heller... där va alla 40+ typ.. Minst! Och tänk er 40-taggarna försöka röra sig till hip hop. Haha.. nej men då va ju vi självklart tvugna att visa hur det skulle gå till. Jaha.. så gjorde man bort sig där!  =)

                                                    

Sen gick vi vidare till Bullan då... där vi började. Och där va det ist massa hårdrockstyper ( hade varit nån sån kryssning innan ) Jaa... så ni kan ju tänka er.. antingen hade folket långt krulligt hår.. eller piercingar i hela ansiktet. Men vi kände oss ganska häftiga den här kvällen så vi tyckte att vi passade in där *asgarv*

Så efter att vi har gjort bort oss på dansgolvet, pratat om en stickad tröja med en jätte tjock kille, smörat för vakter, blivit uppraggade av gamlingar, rökt ciggarr, bråkat med dj:n, pratat engelska, ätit på Max vissa mer än andra.. haha, och till sist knyckt en rosa cykel.. med en barnstol på dessutom som vi spände loss.. sen sprang jag efter Johanna i mina decimeter höga kilklackar och en barnstol i händerna och skulle hoppa på i farten och folk skrek tjuvar efter oss, så va vi ÄNTLIGEN hemma! Och alla som läser nu... bl.a min familj och så... cykeln VA REDAN antagligen snodd eftersom den stod olåst en fredag kväll mitt i natten vid fontänen typ utanför gallerian PLUS så skyller jag allt på Johanna! HAHAHA... det va hennes idé =P *skrattar* Det va dessutom punka på den så... egentligen besparar vi ju bara cykeln att bli snodd fler ggr för nu står den i tryggt förvar =)


FAAAAAN.... jag hade skrivit jätte mycke!! MEN så hade jag loggats ur.. så det försvann?!?! Tyyyypiskt... jaja.. =(

I alla fall... jag börjar om igen.

Lördagen, jag visste ju redan innan att det skulle bli mycket att göra på jobbet. Smart att gå ut då kvällen innan så att man är bakis på en Sverige-match??! Ööhh.. näee.. inte så smart va! Jaja.. men som sagt, to late. Så inte speciellt trevlig tog jag mig väääldigt sakta och osäkert igenom den dagen och kvällen. Men det gick inte snabbt kan jag lova. Uscha. Bra härligt när det äntligen va över. Tråkig match dessutom. Inte för att jag bryr mig =P

Söndagen bestod av städdag på jobbet. Jag och Emeli jobbade och det gick sååå bra och det va så skönt. Vi städade å pyssla och donade massor och allt flöt på kanonbra. Väldigt lite folk... ingen sport på hela dan. Sen va vi kvar en stund och kollade på Chile när dom kvalade. Inte så kul, jag drack varm oboy och löste zudoku ist. =)

Idag blev det en lunch på stan med Emeli och Carro. SKÖNT att ni tjejer är hemma i sverige igen!! Sen knallade jag upp till bror en stund innan han drog till jobbet. Emilia blir bara större å större verkligen och sötare och sötare för varje dag som går. Va ju inte alls länge sen vi sågs, och jag tyckte att hon hade ändrats massor. Känns som att hon hängde med ännu mer nu, lyssnar verkligen, tittar och förstår =D och så e hon ju sååå söt och duktig. Om man lägger henne på mage nu på golvet så kan hon dra sig framåt!! Och tjejen är bara 4 månader, helt otroligt! Sötnosan... Sen tror jag iaf... att hon gillar när jag sjunger Fronda - Rullar fram för henne! Haha... hon sitter då på min mage och så dansar jag lite coolt med armarna.. hon skrattar massor då, skiiit söt!! lilla hjärtat.. ♥ Idag tittade vi på ponnysarna tillsammans medans mamma och pappa åt mat, sen somnade hon mysigt i min famn.

 

Och jaaa.. sen drog jag hem och min kusin som bor granne med oss faktiskt kom hit! Och vi har suttit å fikat å pratat massor jätte länge, skit kul å ha henne nära här!

Nu orkar jag inte skriva mer... blev så less och irriterad när allt jag hade skrivit försvann... =(

Men ha det så bra så hörs vi snart igen!! KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll take the blame.. :) haha men fan va kul vi hade tillsammans trots en tråkig kväll för övrigt, Puss Puss

2008-10-14 @ 22:34:13
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0