Läget verkar bara bli sämre..

Fan ta mig själv. Jag gick in på HM.. och skulle handla lite små saker som jag behöver. Nya strumpbyxor ( 2 par köpte jag ) och en mössa och en sjal. Sen tänkte jag att några arband gör ju inte så mycket.. Sen när jag står vid kassan och ska betala 600KR!!! Seriöst... hur F** kunde det bli så mycke !? Jätte kul.. visst, jag skulle kunna lämna tillbaka armbanden, men vad gör det.. en hundring mindre typ.. Ingen större skillnad ju. Typiskt.. och SÅ typiskt mig.

Fick hem paket från Gina idag. JAG VET, helt åt helskotta så onödigt.. men jag har ingenting att ha på mig på lördag.. för min klänning hinner inte komma =/ Jaa.. och linnet jag beställde va för litet. Och dum som man är så har jag inte läst "returavtalet". Man får inte byta varan... till en annan storlek tex. Utan du får betala returen och skicka tillbaka linnet... och sen beställa om varan igen.. fast annan storlek då. Och även då betala frakt igen! Seriöst.... jag börjar ledsna på internet shopping. Varför lär man sig aldrig?

Jag skulle handlat ny hårfärg också.. håret ser helt matt och uttvättat ut. Men neeej då.. det har jag knappast råd med nu. Fan?! Det har gått 5 dagar sen lönen kom.. jag har ingenting kvar?! Är det fler som har det så eller är det bara jag?! Jag har ju problem... det är en sak som e säker. MÅSTE ta tag i mig själv! ÅH, blir arg nu =) Dessutom så skickar inte Gina ut leveransbekrefelser eller retursedlar... utan du måste gå in på mailen å skriva ut. Jaha, och jag som inte ens har en skrivare.

Nej fy så krångligt allting blev. Morr.. Nu har andra tjejen som köpte klänning nr två etalat också... så jag måste ta mig tid att gå till posten och skicka iväg den. Får bli imorrn då.

Hmrf... va bara tvungen att skriva av mig lite.. hehe. Vardag är kaos just nu känner jag... kan det bara lugna ner sig!? Please?


Har varit å fikat å myst med Johanna idag iaf! Och solat solarium, första gången på flera år. Så nåt kul har ju skett i mitt liv iaf =)

Måste göra mig redo för jobb nu. Vi hörs. Peace!

Kommentarer
Postat av: Frida

det verkar ligga i släkten även det. jag är HELT pank och jag fick lön i måndags. internetshopping är för farligt!

2008-10-30 @ 16:58:22
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0