Ledig måndag.

Hej hej!!

Idag blev det som jag hade planerat.. I och för sig... att jag sov till kl 14 va INTE planerat. Men ändå... mina planer va ju just att inte göra nånting idag typ.. så det är just vad jag har gjort. =)

Jag gick och handlade nu vid 18 tiden... sen när jag kom hem gjorde jag tacos.

Lillebror är här nu och vi ska dricka kaffe och kolla på film. Bokade flyg ner till Göteborg idag! Åker ner den 14 november och hem den 17 nov. Ska bli super skoj! Få kommer ner å se hur min lilla Josie bor.. och att efter över ett år få träffa Ida igen *saknar* Hoppas bara vi kan lyckas tajma ihop våran helg så bra som möjligt. =)

Imorrn är det veterinären som gäller. Jag ska ta dit båda katterna själv så vi får se hur det går. Har två burar men en är trasig i handtaget... så jag vet inte om jag ska ta  båda ändå eller om jag kan ha båda katterna i samma bur. Vi får se. Ska va där klockan 10. Och stackarna får inte äta nåt från å med nu typ. =/

Sen är det jobb på kvällen. Tisdag ska jag försöka ta mig till posten å skicka iväg klänningarna som jag sålt. Onsdag har jag inget planerat tror ja... Torsdag ska jag å Johanna ses på dan! Myyys. Fredag... jobb... Lördag träffa Jossan... Söndag ska jag ut till Öregrund. Min farfar kommer nämligen upp, så det ska bli kul å få träffa honom. Synd att jag redan hade planer på lördagen.. men bättre att vi hinner ses på söndag än inte alls iaf! Sen tvätt tid söndag kl 22. Fan. Fanns typ ingen annan så.

Så jaa... inte allt för mycket planer under veckan. Men det dyker säkert upp mer.

Ha det guld allesammans! PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0