Måndag.. skönt! En vecka kvar till nästa ;)

Tja!!

I helgen blev det inte mycket gjort.. hehe. Förutom galenskaperna med min kära mor å moster =D

Söndagen satt jag bara inne. haha. Och gjorde verkligen ingenting! Men det va skönt det me... behövs ju såna dagar också! Men som alltid får jag ångest sen när det är dags för jobb. Då ångrar man att man inte gjorde nånting. Jag skulle ju åkt hem till Patriks mamma.. men jag orkade verkligen inte ta mig ut. Jaja. Idag fick jag hem en avi från yves roche.. eller vad det heter. Jag har INTE beställt nåt där ifrån.. så vi får väl se vad det är. Sen fick jag hem en faktura.. haha liknande händelse som hände Eva. Jag har fått en påminnelse på en faktura på nåt jag inte har köpt från Nelly!! Jag skickade ju tillbaka en jacka som jag beställde därifrån... jaa.. det står att jag har fått en faktura av dom på 103kr.. och inte har betalat.. så nu har dom lagt på 50kr till.. Shit asså! Vad håller dom på med?! Jag har mailat.. men tror ni man får någe svar eller... näääe!! Aja... det löser sig nog. Men det är jobbigt =P

Jag kräks på min garderob just nu... jag har ingenting som jag vill ha på mig. Usch. Och jag sitter VARJE dag och glor igenom varenda sida på nätet om och om igen och suktar efter allt fint man vill ha. Jag har hittat en jätte tjusig jacka på asos som jag vill ha... hm.. 800kr.. Vill ha ett par snygga svarta overknee stövlar till den, vet däremot inte om jag vill ha med klack eller utan. Jag behöver JEANS så det skriker om det. Fy fan.. skäms ju å gå runt i samma jävlar om dagarna. För två par har jag pajat.. så nu är det verkligen akut. Så tråkigt å handla bara tycker jag... jobbigt att prova och alltid så dyrt =( Tröjor/Toppar.. har ingenting.. både lite snyggare och vardags. Nya strumpbyxor, tajts å sånt... alla är trasiga typ som jag har! Och så vill jag gärna ha maaassor med mysiga stickade koftor å sånt.. =D  Faaaan dåå... jag behöver helt enkelt en heeeelt ny garderob! =D snälla, kan jag få..?!  *ler smörigt*

Usch.. jag vet att vi är många som sitter å känner likadant... Det ÄR synd om oss. Fasen va pissigt det är att man alltid ska va pank. Känns som att jag aldrig "kommer ikapp" med ekonomin. Hmm... okej.. det finns många som har det värre.... men just nu är det synd om mig! =)
                                 

SLUT GNÄLLT.

jag fick gå hem tidigt från jobbet idag. nice. Det va lugnt. Eller ja, det va ju lite folk, men vi va för många som jobbade. Så det va ju trevligt. Innan jobbet sov jag för länge.. igen. Sen tvättade vi, men mest Patrik.

Nu ska jag äta.. ovanligt. Har iofs redan gjort det nyligen, men jag måste ha mer. Är inte mätt. =D Tänk om jag skulle få ett nytt klädplagg varje gång jag stoppade i mig nån mat! HAHA... jag skulle ha fetaste garderoben... för jag äter tammefan jämt! Meen... nu är det ju inte så. Det ända som ökar är ju..hmrf.. ja ni vet! =P

Måste färga håret igen snart. börjar bli typ grått upptill tycker ja. =/  Får se om jag vågar göra det igen bara, hehe.

Te och macka nu, sen läsa mig till sömns. Gonatt på er mina guldklimpar där ute!! PUSS!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej söto! Know the feeling med kläderna... men snart kommer det gå bättre för oss, känner det på mig :) tyvärr kommer jag nog lämna landet dock.. Drar till oslo på söndag. men vi tar det i luren sen, Ha en bra dag min sköna, Puss Puss

2008-10-21 @ 10:39:18
Postat av: ida

Det är ju läge för en återträff.

När jag får lön (om ca 2 månader...) så kommer jag till uppsala.. & du är välkommen till götet när du vill!

Det har ju gått över ett år nu. Det gillar vi inte.



& din garederob är antagligen bättre än min. Jag har ju bara magaluf-kläder & casa-linnen i min.. typ.

puss!

2008-10-21 @ 10:45:06
URL: http://slaida.blogspot.com
Postat av: Christin

Ida; Haha... ja men vadå, casa-linnen är ju lite hot!? ;) Vi färtjänar mer kläder helt enkelt!! Faan...



Jag ska försöka komma till dig, jossan och Frida nere i götet! Nån gång.. hehe. Jag vill ju liksom inte bara åka ner 2 dagar, vilket är det mesta jag är ledig i rad... skulle ju va nice å kunna kommer ner en vecka iaf. Men vi löser det. Du får komma till mig när du vill med.. Men jag måste nog skaffa mig ny lägenhet först bara så vi har nånstans att ta vägen =)



Johaaannnis; Jag önskar jag bara kunde släppa allt här hemma och dra jag med! Hur länge blir du där då?? Ha det super skoj så hörs vi på tele. PÖSS!!

2008-10-22 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0