några dagars sammanfattning.

Hej hej alla söta!

Nu va det ett tag sen jag skrev.. hm.. två dagar bara va det visst! såg jag nu.. hehe. Måste erkänna att jag varit lite smådeppig så jag har liksom inte haft nån lust att skriva. Men tänkte göra en liten snabb upppdatering. =) Tro mig, det går fort.

I tisdags gick jag som sagt och jobbade sen, och det gick bra för en gångs skull. Efter jobbet mötte jag upp lillebror.. vi gick och åt och sen hem till oss. Somnade faktiskt som en stock i soffan så fort jag kom hem =) Kul för lillebror, haha.

Onsdagen spenderade jag med bror å malin å lillskrållan. Handlade lite och flängde runt, sen hem till dom och åt å fikade! Alltid lika kul. Skönt å prata med min bror, skönt å ha malins lugna och snälla närvaro... och skönt att ha lilla Emilia som alltid får en att le och glömma bort alla bekymmer. Puss på er alla!

Sen idag då... under dagen var jag bara hemma. Ringde och bokade tid för kastrering och chip-märkning på Dexter. Plus att han ska operera navelbråcket. Bokade även tid åt Theo så att han ska få vaccineras och få tänderna kollade. Och vid kl 15 gick jag till jobbet. Va tvungen å gå dit lite tidigare för att det skulle komma nån å kolla på vår espresso maskin. Och ja.. sen har jag jobbat. Va ganska så lugnt, vi va en mer än vad vi brukar vara men ÄNDÅ så hann vi inte med allt som vi skulle. Skit irriterande. Fattar egentligen inte varför. Morr.

Skulle ha gått på salsa club ju efter jobbet som vi brukar =/ men det blev inget idag. Det va typ ingen som kunde.. så det va lite tråkigt. Men men.. då sparar man den bakfyllan till nån annan gång. HAHA.

Imorrn ska vi ha massa tjej ( och Adrian ) mys här hemma =D Laga lite go mat å så... så det ser jag fram emot! Hoppas jag vaknar tidigt imorrn så jag kommer iväg i tid å handlar. Mina böcker har kommit med, så dom ska jag också hämta ut.

Och till sist vill jag gratulera min pappa som fyller år!!! MASSA GRATTIS!! *krama* OCH... även ett litet grattis till mig för jag har namnsdag!! =) Grattis mig själv!

Så, nu är jag i kapp igen, hehe.
Vi hörs imorrn.
Gonatt. //Christin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen :) Ska bli såååååååå kul att ses om några timmar! Puss Puss

2008-10-10 @ 11:44:16
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com
Postat av: k

grattis på namnsdagen gumsan! vet inte hur det blir ikväll för min o Adis del.. sovit väldans dåligt inatt :/ o T ska ju bort så vi får se hur vi gör.. Stor kram från oss iaf. <3

2008-10-10 @ 12:10:46
Postat av: Christin

Tack ska ni ha mina små gullrumpor =) Johanna, Jalla!! Och Karro... ni MÅSTE komma. Skulle va så kul ju! Hoppas ni gör det!



Massa puss!

2008-10-10 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0