onsdag 22 okt.

Oj oj... det är verkligen snart november. Gu va tiden går fort efter sommaren. Såklart... fort som fan ska det gå så det blir vinter. Morr..

Gårdagen va väl sisådär. Ganska mycke gäster på jobbet... men ändå inte ett skit att göra. Juventus spelade... och förlåt, men det här är sanningen... till den matchen kommer bara massa snorungar som äter en natcho tallrik för 69kr och dricker vatten eller en fanta. Och har då bokat ett bord för 10-20 personer.. och sitter sen hela kvällen utan att beställa ett skit mer?!! Såå jäkla frustrerande. Jag hade ett bord på 18 ungar... som tillslut började beställa bara massa vatten. Till slut blev jag så förbannade... att jag givk ut med flera kannor vatten, smällde ner det på bordet... tog med mig ett gäng med glas och sa "Här har ni vatten så ni klarar er HELA kvällen!! BRA VA??! "  Och sen gick ja... Och tog inte en enda beställning mer från det bordet. Usch. Jag va så irriterad. Och det va BARA såna bord vi hade under hela kvällen typ... "vi ska äta, men lite senare.... jag beställer nåt att dricka.. snart... " Jo visst..!! Idag är det lika mycke matcher, men förhoppningsvis lite bättre...försäljning. =)

Jag har hittat ett skit bra program som gör så att du kan "spara" varenda låt du hittar på youtube i mp3 format! ( eller hur man nu säger, haha.." Det tyckte jag va bra iaf... kanske har funnits ett tag.. men fröken Fallenius är inte så kunnig på datorer å sånt =P Så nu kunde jag spara tex warra warra på datorn... och sen skicka den via blåtanden till min mobil. =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter programmet då? Låter som något som jag skulle vilja ha.. =) Allt bra med er annars?? kram

2008-10-22 @ 13:03:32
URL: http://pillan85.blogspot.com
Postat av: Frida

vad e det för program??

2008-10-22 @ 17:36:30
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Christin

Gå in här! http://www.dvdvideosoft.com/



=D

2008-10-23 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0