Sagostund!

Jag hämtade ut mina böcker idag på dan innan jobbet =D så nu är det mysa framför en bok som gäller under de kommande kvällarna. Ska bli najs.. avkopplande! Och det är ju tur.. för har 4 böcker som väntar på mig. hihi.

Så det va typ det som jag gjorde idag innan work. =/ Sov länge.. och sen satt jag hemma och kollade i Halens katalogen som hade kommit. Jag längtar nästan lite till julen när man ser allt mysigt julpynt som finns!

På jobbet hade vi nog lugnaste kvällen någonsin. Typ inga gäster alls. Eller ja, några.. men vi va av nån anleding tre som jobbade! Jaja.. jag klagar inte. Så åter igen blev det en liten städdag... fast mer chill än förra =) Det dumma när det är sådär lugnt är att man äter massa.. =P

Idag fyller min lilla mamsing år!! Så MASSOR med gratulationer till dig min kära mamma på födelsedagen!!! *Kramar om*

Imorgon ska jag möta upp Johanna.. och sen ska vi hem till Karro. Tack förresten gumman ( K ) för ditt mess... har totalt glömt att svara! Men det värmde massor iaf *ler å kramar* Ses ju imorrn med, och då kan jag va lite barnvakt åt Adis när Johanna fixar ditt hår! =D Ser jag fram emot! hihi.

Natti Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0