Timber Falls.

Usch... kollade på läskig film helt själv nyss!! Haha... ska man fan inte göra ju =P Lillebror va ju här MEN han somnade på soffan så fort han kom hit. Så han åkte hem igen. Jaa.. där satt jag med kaffe och vanlijglass med varm hallonsås å va skraj! =P Heeelt själv. Men det gick bra ;) Filmen va bara lite läskig i början.. sen blev den mer spännande. Tyckte den va helt ok.. men som vanligt med de flesta läskiga filmer så va slutet sämst. Jag hatar när man inte får veta vad som händer!! Jaja.
                                                        
Jag har ( som vanligt ) hittat massa saker som jag meeer än gärna skulle vilja klicka hem hit till mig. Men det är på asos.. där kan man inte ta på konto.. haha.. fan. Grejerna gick nämligen på mer än 2000kr.. hm.. och jag kunde verkligen inte bara välja typ en sak heller. Och det har jag inte råd att lägga ut.. tyvärr.

Jag sov ju så länge idag så jag är inge trött... typiskt. Ska ju upp ganska tidigt imorrn. Hm. Ska nog lägga mig i soffan och börja läsa ny bok. Kanske blir tröttare då. Säkert tröttare än av att sitta här. Hehe.

Imorrn är det One tree hill igen, wiihoo!! Och på onsdag finns 90210.. efter 2 veckors uppehåll.. =D

Gonatt gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0