Två paket och panik!

Idag så bar det som sagt av mot veterinären. Ååhh.. mina små prinsar va så duktiga. Men stackars stackars Dexter. Sår på magen, pungen å örat. =( så han måste ha en tratt runt skallen.. för han låter inte bli att slicka i såren. Och det får han inte göra pga infektonsrisken. Men han är glad ändå här hemma.. skuttar redan runt å leker som vanligt =) Så det gick oväntat bra idag.


Theo i buren, gillade han INTE! Ville springa lös. Dexter har så ont i pungen så han måste spreta med benen utåt, haha.. sååå söt.. och så med tratten... DEN va inte alls rolig *ler*

Sen kom jag hem.. och kollade direkt på One tree hill. Va bra som vanligt =D Eftersom jag va upp hyffsat tidigt och inte gick och la mig förrän sent igår så va jag jätte trött sen efter veterinärbesöket. Meeen... jag hade ju ena klänningen som jag sålt som jag va tvungen att gå å skicka iväg. Såå jag drog mig verkligen för det jätte länge...men tillslut så tog jag mig i kragen å cyklade iväg. Kollade posten innan och upptäckte glatt att jag hade fått paket också! Då blev ju allt genast mycke lättare. Hehe.

Sen när jag kom hem så hade jag väl lite bråttom... så precis när hissdörren öppnas.. fumlar jag med mina nycklar och lyckas tappa dom!! EMELLAN hissen och golvet... i springan ni vet! Fy faaan... PANIK. Jobb om en timme... här står jag i strumpbyxor och ingen mobil, för den lämna jag hemma. Jaa ni.. sånt där händer ju inte.. JODÅ.. mig händer det! Haha.. så jag gick ner till grannen å fick låna telefon. Ringde uppsala hem... ringde hissbolaget. Dom kunde inte komma förrän sent ikväll tidigast.. och jag skulle få pröjsa 500kr. Kul. Nehe... men jag får väl gå till jobbet såhär, så löser sig det där sen. Så jag började knata mot jobbet. Men när jag kommer ut så ser jag den på andra sidan vägen.. pinnen! Haha... den låg där å väntade på mig.. så jag kände att jag va tvungen att försöka iaf! Hämtade pinnen å tillbaka hem igen. Ringde på hos grannen å bad han öppna porten. Sen låg jag i en timme typ å försökte få upp mina nycklar.. och tillslut så fick jag tag på dom!! Sååå skönt.. hann ringa hissbolaget igen och säga att dom inte behövde komma längre. Jag fick beröm av han i andra änden, haha.. han tyckte jag hade varit så duktig =)

Jaa ni... klockan 15 så kom jag alltså in hemma... Skyndade mig å gjorde mig i ordning inför jobb. Men hann ju öppna paketen iaf och kolla vad det va. Det va mammas försenade födelsedagspresent.. =) Och en blus till mig. Köpt på e-bay. På tradera ligger den runt 200 kr plus frakt. Jag köpte den på e-bay för en hundring... och då är frakten inräknad! HA. =D Och den va helt okej.. fin... värd 100kr iaf.          
                                                                            

Här är en bild på mina söta röda skor som jag köpte förr! =D Precis att jag kunde ha dom.. tur! Tycker om dom massor.



Puss o Kram!
Måste slita mig nu.... vet nån något bra solarium på kungsgatan / dragarbrunn?
Jag måste sola asså.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0