Typiskt att man ska behöva lida dan efter =P

Igår va det ju torsdag... vilket innebar SALSA CLUB. =) Jobbade först... ganska lugnt på jobbet.. men ändå alltid nåt å göra. Va egentligen för trött för å gå ut.. men gav det en chans. Och mycket riktigt så känner man ju inte av den där tröttheten efter nån öl. =) Så vi gick till BB först och sen till Orange. Haha... jag provade att dansa lite.. men det är sjukt svårt! Men vill lära mig =D

Nu har min bejbi kommit hem. Skönt. Men istället så åker jag iväg till Öregrund imorrn.. hem till Mammiii...!! Så vi slipper varandra några dagar till.. haha. Neee.. har saknat honom, men det skadar ju inte att va i från varandra när man bor ihop. ;-)

Igår innan jobbet va jag hemma hos T och K och lillfiiisen. Johanna kom å plocka upp mig, så åkte vi dit tillsammans. Jätte mysigt.. MASSA fika blev det.. och jag fick hålla lilla Adrian. Stackarn.. blev tvingad trots att han låg å sov, haha. Men det är ju sååå härligt å hålla små bebisar.. Han låg där så sött å fridfullt å bara gnyade lite för sig själv. Tror han drömde. =) Så gulligt.

I alla fall.. salsan va jätte rolig igår... men det är fan orättvist att man ALLTID ska få lida för det dan efter =P Idag har jag sovit heeela dagen... och har tyvärr lite huvudvärk. Men det är bara att bita ihop, för jobbet väntar!

Ha en super duper bra helg nu allihopa!!
*kraaaamas*

Kommentarer
Postat av: K

Jag laddar för monsterdagen i morgon ;)

Härligt att det kändes lite bättre sen...

Hoppas du får en superskön ledig helg, passa på o njut! Vi kanske ses mån-tis? Kraaaaamis

2008-10-04 @ 00:54:02
Postat av: Christin

Usch, jag LIDER med dig verkligen. Stackare... det där är det värsta passet.. lördag och heldag =( Ska bli jätte skönt att bli ompysslad av mamsen nu iaf, hihi. Jag jobbar tisdag nästa vecka! Så då kanske vi ses?! Hoppas det går bra imorrn... Massa kraaam!

2008-10-04 @ 02:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0