11 september =/

Igår åkte jag hem till K och T efter att ha kollat på 90210. ( vilket va skit braaa igen, hehe ) Och jaa... vi slappa bara... gjorde raggmunkar.. haha.. asgott!! Och sen myste i soffan me massa tända ljus, hehe ; ) så det va trevligt. Blev ganska sent faktiskt. Och jag kunde ju inte sova heller sen när jag kom hem.. vilket resulterade med att jag va vaken till 4 nånting.. 5 kanske t.o.m =/

                                                                      
Fick hem mitt id-smink igår me som jag hade beställt.. fan.. jag hade typ glömt att jag hade beställt det =P Och jaa.. alltså, jag ska ge det en chans. Men första gången jag använde det va ju idag... och för det första... jag gillar inte smink som tar tid. Och det gjorde det här tycker jag. Sen va det precis som jag trodde.. inte alls lika täckande som jag ville.. och som det låter att det ska vara! Men det blev ju fint.. och man får väl tänka att det är bättre me för hyn. Men finnar å ärr.. inte en chans att det täckte över! =P tycker inte jag iaf.. jaja.. men som sagt.. där man inte "hade nåt" i ansiktet, där blev det ju fint. Men mörka ringar runt ögonen hjälpte det inte heller mot tycker ja.. nej.. så täckningen är jag missnöjd med faktiskt. OCH sen är jag inte nöjd med mängden. Man ska tydligen bara behöva ta pyttepytte lite i locket på burken. Jo visst.. jag fick göra det om å om igen typ 6 gånger iaf. Jaja... men vem vet... Hyn kanske blir bättre av det.. och då behövs ju inte mer smink än det så.. så ja.. vi får vänta å se helt enkelt =)


Kom hem från jobbet för en lite stund sen. Har fikat lite me mackor å sånt... började kolla på film med bejbi, men satte mig här ist. Jag vet! Skit tråkig.. men filmen, Varg, verkade så jäkla dålig.. whääe..

Imorrn är jag ledig.. IGEN.. hehe.. sån jäkla lyx. Fast som sagt, långpass både lördag  söndag sen så. Men imorrn iaf så vet jag inte riktigt än vad jag ska hitta på på dagen.. Har fortfarande inte fått mitt HM paket =( Men sen iaf på kvällen så blir det lite rajtan tajtan.. hehe. Nej men jag å Johäääna ska ner till O'Learys å unna oss lite gott =D Singelkväll fast utan singlar.. hahaha. Så det ska bli trevlans. Hoppas bara hon inte bangar nu..  Fan bara att jag ska öppna på lördag.. och det kommer bli mycket att göra då me.. skit också.

                                                                                                             

Innan jag avslutar så vill jag bara ägna en tanke här.. först åt våran vän.. Niklas. Kan inte begripa att 5 år redan har gått. Massa kärlek till dig.. våran ängel.

Och sen till alla som omkom just den här dagen i terrorattacken i USA..  Många tankar går till er med och era anhöriga.

Usch.. september har alltid varit en tragisk månad enligt mig, Synd. Jag föddes ju.. hehe. Men hoppas iaf att den här  i år blir bra..

                                                                      Puss o Kraam på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0