Bara jobb.

Idag har det varit en sån där tråkig dag med bara jobb! Från topp till tå tänkte jag säga..  men från kl 12 till kl 22 typ. Och som vanligt så har jag inte mycket positivt att säga om det heller. Därför väljer jag att bara hålla tyst om det =) för jag blir bara på dåligt humör när jag drar upp det igen! Men en sak är säker... jag MÅSTE hitta ett annat jobb.

Blev bara 10 timmars jobb idag.. hade förväntat mig 15 timmar typ.. så det va ju skönt! Nu sitter jag här hemma med ett fotbad.. AJ AJ det är varmt och mina skavsår på hälarna gör sååå ont, men vatten ska tydligen läka bra har patriks farmor sagt =).. väntar på att en film ska bli klar, Mirrors. Sen ska vi kika på den... om min sambo kan slita sig från kompisar och ölen.. ÅÅÅHH... det där va en liten tycka-synd-om-mig-själv-pik, hahaha... Han kommer snart, så SÅ synd är det inte om mig. Ganska skönt å va själv ibland.. men jag ska ju va själv nu hela nästa vecka när han åker till Munchen. Därför behöver jag lite looove innan det, hehe.

Nu är min födelsedagspresent från malin å johan påväg hem till mig. Hihi... har beställt en tröja från Topshop.

                       

Usch, nu känner jag i mina ögon att jag skulle behöva glasögonen. Längtar faktiskt lite efter dom...

Jag vill fixa mitt hår imorrn ju! Trivs inte i det här... =( känns grått / grönt... eller så har jag bara fått för mig det.. ? Nee.. måste lägga i en till toning. Men eftersom det är jobb som gäller hela dagen imorrn med så får det vänta till måndag.

När jag kollar själv på kort nu så tycker jag inte att det ser så illa ut, men i verkligheten känns det ljusare och blekare liksom...



Appropå ingenting.. kolla in den här ascoola och snygga playdressen!!

Synd bara att den är för kall att ha nu ju. Om inte strumpbyxor under, men skullet funka? Vet inte ja...  Jaja, snygg va den iaf. =)

Time to go, sov så gott !!

Kommentarer
Postat av: K

Men tänk så rooooligt det kommer bli idag! Då kommer ju jag iaf ;) hihi

2008-09-28 @ 10:15:42
Postat av: Christin

JA tack och lov! =D haha

2008-09-28 @ 11:06:28
Postat av: k

Du är så fin i brunt! Puss o kram gumsan

2008-09-28 @ 22:47:12
Postat av: Christin

Tack stumpan... =) hoppas du får sova gott för lillen i natt så att du är pigg i morgon och kanske orkar träffa mig? blink blink

2008-09-29 @ 02:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0