Börjar vänja mig lite...

Efter många foton på mig i samma stol i samma pose så börjar jag bli lite mer van vid hårfärgen. Shit, jag tycker det ser lila ut nu.. haha!! OMG!!! What have I done! =P  Patrik ringde mig när han hade kommit fram till Munchen... berättade då att jag höll på med håret... och det sista han sa va just "ta det lugnt nu med håret" stackarn va nog lite orolig... och det hade han ju tydligen rätt i och va, hehe. Jaja... han gillar ju brunt hår... och det är det ju... nästan... åt det röda hållet! =D FAN... tänk er ett par glasögon till det här med, wooollaaaa.... så har vi en helt ny Christin =) Härligt va!

                                                      

Appropå patrik och oro, tror det är jag som ska va mest orolig va... har har ringt mig typ 5 gånger ikväll... först skulle jag spärra telefonen för den va borta.. han snacka om att det va nån annan som svarade i den. Så jag skulle iaf spärra hans abonnemang.. jaaa.. så gör jag det. Då ringer han upp igen och ber mig spärra hans VISA kort, för att det va borta!! -Men du sa ju telefonen!! jag har ju spärrat ditt abonnemang nu! "Jaa jag vet, men den vet jag nog vart den är.. mitt fel, förlåt men mitt visa kort är borta så du måste spärra det!" men what the ****!! ?? Vad gör ni där nere egentligen?? ( tror det va nån som va hyffsat onykter dessutom, om man nu tar fel på bankomatkort och mobil. Hmm.... så nu är min käre sambo nere i Tyskland utan mobil och utan pengar! haha.. ja ni... som sagt, vem är det som borde va orolig!? =) ( Linda nu säger du inget onödigt till er kära mor ) *ler*

Nääee... nu måste jag försöka slita mig härifrån... en stund iaf. Sitter här å häckar jämt känns det som!

Hoppas ni alla mår bra!! Njut av fina höstvädret medans det går!
*tuuusen kramar*


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud, vilken jävla idiot! Han måste typ vara bra packad för att både tappa bort sin mobil och visa kort. Hoppas alla pengar är borta. Då kanske han lär sig något. Haha.

2008-09-30 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0