Bridge over troubled water.

OTH va lika bra som alltid.. fast det hände inte sååå mycket i detta avsnitt. Men det va bra. =) 90210 imorrn då, hihi.

Jätte trevligt igår kväll med patriks mamma å syster å farmor. Så roligt att ni kom! Fick en ny toa sitts i trä av Patriks mamma, perfekt! eftersom våran hade gått sönder typ.. och patriks farmor hade hittat så fina fat / tallrikar.. blev jätte glad för allt! Jag vet inte om jag ska använda fatet å skålen för uppläggning... eller om jag ska ha dom till ljus å sånt...eller om jag ska spara det och köpa så man får 4 st av varje.. och använda de till tallrikar!?



Uschaaa...vill inte jobba! Nu har man blivit sådär bortskämd igen.. när man varit ledig så länge. *suckar*

På måndag åker Patrik till Munchen... =( ska va borta i 4 dagar. Kul. Not =)

Haha.. kolla vilka jag kom på igår.. =P                                 
Dom sov bredvid varandra i soffan!! HIHI. Kom dessutom på dom när dom lite försiktigt höll handen också.. hahaha..mina sötnosar!
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0