Corona och kebab!

Bästa sättet att avsluta sin dag, haha. Nej... kanske inte, men ett härligt sätt iaf =) Jobbet gick bra, men känns som att jag inte åstadkom så mycket tyvärr. Tv-aparaterna började krångla och då kom jag av mig i arbetet typ.. sen låg jag efter hela tiden kändes det som.. hade ingen koll alls.. och va knappt till nån hjälp åt de andra tjejerna. Sorry. Men storstädade toaletterna iaf, hehe. Iaf så va det ganska så lugnt, skönt.

Fick fin besök av Ebba idag me på jobbet! Ebba som jag va med och lärde känna i Thailand. Skit skoj! Skulle setts efter jobbet med men så blev det inte. Blev att jag, Kaviar, Emeli och Daniell gick till BB. Hade det skoj, som alltid med er! Kul att Emeli är hemma med från England.. nu saknas bara Carro =)

Imorrn är jag ledig... men ska ändå på möte med chefen å en till från jobbet kl 17.30. Sen jobbar jag torsdag.... lördag och söndag. 

Imorrn ska jag träffa Johanna!! Vet inte vad vi hittar på.. men kan tänka mig att det blir en fika... hihi.

Nu är det dags å sussa. Är sjukt trött. Gonatt kramar till er!!! Heej svejs! // Christin (  Shasha! )  haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0