En vecka som redan har gått...

...och det är dags för One tree hill IGEN! =D wiihooo. Alldeles strax klart. *njuuuter* Ska göra mig en god frulle/lunch och titta på de...  Va så duktig idag.. vaknade 11 idag me och gick upp =) Fast skulle träffat johanna vid 11.. men varken hon eller jag har sovit nåt inatt så vi hoppade över vår date. Vet inte varför.. jag hade ingen ro i kroppen till å gå och lägga mig. Så vid 5 somnade jag.. *gäsp*

Men hade det super trevligt igår. Jag hade lite bråttom när jag skrev sist.. hehe.. syntes tror jag. Men iaf så gick vi och mötte bror å malin å em och gick sen och åt thaibuffé. Jag brukar inte va så sugen på just den buffén.. men igår tog jag om en gång tom.. hehe. Sketa gott!

                                                      

Pratade länge med K igår å fick höra lite om hur allt hade gått.. Så typiskt, jag är pytte pytte lite förkyld.. och det där pytteilla räcker till att jag inte får träffa Adrian än =( stackars lillen har en infektion.. så han får antibiotika. Och därför är imunförsvaret sämre än vad det redan är när dom är nyfödda. Så jag måste hålla mig borta. FAN va jobbigt =D vill ju träffa honom nuuuu... hihi. Lillplutten.. och mamma å pappa såklart =)

Sen gick vi hem till Bror och va där hemma... spelade spel.. JAJEMEN:. tro det eller ej men det gjorde vi! Haha..



       Sötnosan sitter hos Patrik... =)


Tycker så synd om min lillebror... han har fått sitt hjärta krossat för första gången.. =( jag känner mig så hjälplös. Men det går ju över.. det vet man ju... man vet själv hur jobbigt det va.. hur tungt det blev med skola å allt. Just för att man tänker å funderar å är ledsen såklart. Men som sagt, det går över! Och tyvärr så kommer du säkert uppleva det flera ggr till innan man hittar "den" personen.. =)

Idag blir det till å dona lite här hemma innan det är dags för jobb.

Just ja.. hehe.. hämtade ut mitt paket igår ju från HM.... det va inte mycke jag kunde ha. Fasen då... men en creme färgad top behöll jag.. för det va det enda plagget jag kunde ha ju! Men även den satt sådär.. men ville ju ha nåt iaf. Så den får funka.. Och så en halsduk =) jätte mysig. Men sen var det två tröjor som var för stora... så ska byta storlek, en kofta som det var XS på.. för stor!! KUL. Avskyr å va liten. Sen en lika dan halsduk fast annan färg som jag skickade tillbaka. Tyckte det va onödigt med två. Ja.. en väska som inte alls va så snygg men skit samma... jag behöll den. Och sen hade jag ju grejer som skulle komma senare.. men va fan.. är det värt å sitta å vänta till oktober? Nej.. så jag avbeställde en kofta och två tröjor. Va bra... blev ju räkningen lite mindre iaf ;-) hehe.

Talk lataaa'

Kommentarer
Postat av: K

Nu har du fått mig att titta på 90210...håller dig helt ansvarig för detta kommer bli illa. Så sjuuukt festligt det var :D hehe

2008-09-16 @ 20:50:26
Postat av: Christin

hahaha!! okej jag tar på mig det, men visst är det bra! Då är det bara One tree hill kvar då =) hehe. idag lipade jag som bara den när jag kollade på nyaste avsnittet!! Sååå sorgligt men SÅ bra! Ses imorrn! Kvällsmacka som gäller nu ;)

2008-09-17 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0