Facebook nörd söker....

...nån som kan få henne att slita sig där ifrån å göra nånting kul på hennes lediga dag, hehe ;-)

Jag e ju så smart med... inlägget som jag skrev igår låg kvar i min utkorg.. haha. Publicerade det aldrig.. så det som är skrivet idag var egentligen igår =) så ni vet.

Vaknade vi 11-tiden.. men ni ser... spelar ingen roll om jag vaknar tidigare.. gör ju iaf ingenting på dagen =P

Fick paket idag, hihii.. fint linne från forever. Och det satt goodie, jag har haft väldans tur faktiskt med allt jag beställer från nätet.. tror allting har passat! Perfecto.

Jaha ja.. igår blev det som sagt mys me familjen. Va kvar hos bror hela kvällen.. Åh.. millasmilla e så söt.. min lilla skrålla.  Lägger ut lite bilder nu.. sen är det fan ett ryck som gäller!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0