Faster har varit å myyyst =)

Jajemen... idag har jag varit hos min älskade brorsdotter. Fasters lilla hjärta. ♥  Hon blir bara sötare å sötare =) Cyklade dit på vår nya cykel, haha.. visste inte om jag kunde cykla längre.. =P Men det gick bra! Har bara umgåtts å spelat spel å så.. Jätte roligt! Men jag förlorade spelet.. fan, haha.  Emilia fick lite presenter av mig som jag har parat till nåt bra tillfälle. Men kunde inte hålla mig så hon fick det idag, en My little pony dvd.. haha ( en syskon-grej som jag å brorsan fattar ) och sen små Lundemyr (heter det va?) strumpor.. som det står "gullunge" på.. och tre söta nappar som det står "Sötaste Emilia" på... =) =)




kom på att jag har ett ytterligare obetalt paket som kommer till mig.. hmmm.. min jacka =D Men en jacka behöver man ju.. visst!? ( Försöker dämpa min ångest ) Jaja... som sagt.. det låter mer än vad det är.. MEN.. jag kommer fortfarande va pank typ nästa månad. Jaaajaa.. det är jag ju van vid så =) Patrik bryr sig nog inte så mycke ändå.. bara jag betalar hyran så är nog han nöjd. Fy.. det har inte varit kul å låtit honom göra det varje månad nu =(

Men efter dessa beställningar så får jag dämpa mig. Måste börja få ordning på ekonomin.. och vill börja betala tillbaka det jag är skyldig Patrik.. uscha.. inte kul alls.. men jag VILL verkligen betala tillbaka varenda krona. Gillar inte att vara beroende av nån annan.. vill klara mig själv =) sån e jag.. så.. det blir nog bra till slut.

Fan.. vad gör man uppe nu?? Borde sova.. men har ingen ro till det. Ska öppna imorrn ist.. skulle ju börjat kl 18, men så blev det inte. Ingen stor skillnad ändå.. börjar kl 16 nu ist. Men innan det ska jag å Johanna till Proffice på öppet hus. Klockan 14 börjar det.. Men innan är det tvättdags igen.. Blä. Sen på onsdag så kommer Sabine från katthemmet hit. Klockan 11.. *suckar* Och dåå.. ytterligare en utgift.. ska vi betala Dexter. Men sen e han VÅR =D

Nu ska jag krypa ner i sängen.. spela Monopol på mobilen.. haha.. det brukar jag somna av! =P

Sov så gott allesammans! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0