Förändringar.

Förändringar i livet är bra =) Vare sig det är stora eller små. Försökte framföra det till min sambo här om dan men jag vet inte om det gick fram.. hehe. Jag har iaf tagit tag i mitt idag.. en grej i alla fall! vet iofs inte om "impuls-förändringar" är lika bra men.. det är ju en bit på vägen! För jag hade inte tålamodet å vänta tills jag kom till en frissör.. utan köpte toning på affären, vilket jag inte brukar våga göra... Nu är det iaf för sent!! haha..

Resultatet kanske ni får se ikväll.. hehe. Är inte helt nöjd men det kunde blivit värre med =)

Nu är det matdags här hemma hos bror å Malin. Millisen ligger å sover... hon e för go. Har tagit superhärliga blder på henne idag när vi va å shoppade, visar sen!

Heej svejs så länge...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0