förstörde designen..!!

Jaa.. jag vet inte vad jag gjorde men råkade ta bort designen på min blogg.. mohaha. Fan. =P Visst jag va ändå väldigt trött på den.. men hur ser den ut nu då? =D jaja.. lillebror får fixa, visst?!

Sov som ni säkert försod att jag skulle göra länge idag. Kunde ju inte somna igår.. skit jobbigt. Gick till slut och la mig i sängen.. men när jag väl ligger där kommer jag på saker.. och som jag helt plötsligt måste göra! Typ ta bort nagelack från tårna?!! Kunde INTE vänta till morgondagen.. nej nej ;) Men till slut somnade jag...

...och det gör jag tack vare lilla Dexter. Han kommer å lägger sig hos mig... å kurrar massor. Och han lägger sig verkligen så jag ska hålla om honom.. skit mysigt. Samma sak på mornarna. Som idag.. vaknade vid 12.. men gick inte upp förrän vid 13.30.. för han kom å la sig på min kudde.. precis så som jag ligger! Haha.. med huvudet på kudden.. och så antingen vänd mot mig så han ligger med sitt ansikte i mitt.. eller så ligger han bort från mig men då ska jag hålla om honom... typ som när man ligger sked, haha! Ja det är mysigt iaf. Synd att inte Theo är lika dan.. han ligger alltid under sängen å sover... eller i Patriks garderob.

Fick hem min mascara igår! Den verkar va bra, alltså inget fel på den... trodde först att dom kanske hade gjort nånting med grejerna eftersom det va så mycket billigare på den sidan än mot vad det kostar annars. Som min mascara... går på 250kr normalt... nu köpte jag den för 139kr. ASBRA.

Blää... äter frulle../ lunch... börjar bli mätt... ska göra kaffe snart. Lagom tills 90210 ep3 har tankat klart.! Wiihoo.. fan Linda, ditt fel att jag blivit beroende av ytterligare en serie =P

Idag måste mitt H&M paket ha kommit.. har gått lång tid nu. Ska åka ner å kolla posten snart..

Fan, det finns så sjukt mycket som jag vill beställa =( =( Älskar dom här kortärmade å stickade sakerna som bl.a finns på topshop.com.... Ge mig!!




Nu är bevvan klart...så nu ska jag koka kaffe å sen titta! Vet inte alls vad jag ska hitta på sen.. men nåt finns alltid å göra =)

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0