Glasögon

Idag va jag hos optikern. Jaa... jag har dålig syn. men det visste jag! Det var därför jag bokade den här synundersöktningen. Man måste va rädd om den synen man har faktiskt.. för blir den dålig så kommer den ju inte tillbaka direkt.

Och mycket riktigt så hade jag nåt synfel.. kommer inte ihåg vad det va. haha. Men det va så läskigt å se hur dålig man såg egentligen! Visst att jag har kännt att jag ser dåligt... men jag visste inte att jag egentligen ser suddiga människor typ! =P Jaja... svin tråkiga pengar är det som försvinner... men det är ju nödvändiga pengar så.. bara att bita ihop. ( får handla dom där skorna en annan gång.. *suckar* ) haha. Nej då. Tycker det är ganska snyggt med glasögon. Mitt synfel va där emot lite klurigt om jag nu hade valt linser. Då fanns det bara en månads linser isf... tyckte jag verkade jobbigt. Och som sagt, kan va snyggt med glasögon. Man såg lite smartare och lite vuxnare ut med, hehe.
                                                                               

Jag valde ett par Bruna Tommy Hilfigher som var lite mer "markanta" som det heter.. =D Med mörka och ganska synliga bågar då. Sen ett par Ralph Lauren som också var brunaktiga.. men med lite mer diskreta bågar. Och bara bågar runt halva glaset. Så det blir nog bra. Men gu va svårt det va att välja, fanns så mycket och eftersom det är mina första så visste jag inte riktigt vad jag ville ha..!? Snyggt med både svarta och genomskinliga... jaja.. jag tänker inte börja fundera nu, för då kanske jag ångrar dom jag valde.

Sen var det meningen att jag skulle gå ner på stan å handla nåt fnt... MEN 3500kr fattigare så kände jag att det får bli en annan dag. =/

Nu är jag hemma. Har precis diskat och torkat upp en kattspya, TREVLIGT VA! haha.. så går det när man äter på mattes blommor. *fnissar*

Ikväll kommer patriks mamma och farmor hit och fikar lite. Ska bli mysigt. Men ska kika efter nåt gott recept som man kan ha till fikat. Patrik sover som vanligt. Kaffedags nu!! Yeeay.!! Heej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0