Glömde!

Jag hade ju lite bilder från i Fredags när det var trubadur på Olearys! Så här kommer dom! Har precis kommit hem frå jobbet... va ganska lugnt så. Skönt.. för en gångs skull liksom ;) OTH var så jäkla sorgligt.. eller så var det jag som var extra känslig idag, haha... men guuu va jag grinade.. Bara rann tårar! =P Och Patrik satt här brevid och sa " jag fattar inte att du kan grina... vad är det som är sorgligt?" - jaa men han är död ju sa jag! "Jaa... vadå, i mina serier som jag kollar på så dör typ 30st i varje avsnitt, men inte är det sorgligt för det! " MEN HALLÅÅ... nej det är klart det inte är sorgligt på samma sätt när det pangas å skjuts hej vildt hela tiden liksom. =)

Jag å Johanna ska göra ett nytt försök med våran date imorrn. Hehe.. får se hur det går.

Nu ska jag slappa lite i soffan... sen försöka sova. Men just ja, bilderna först!
Natti natt sen!



Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej Hej!! Var gullig du är som meddelar mig. jag och jerry var faktiskt dit igår kväll, när de kommit hem. Han är ju för fruktansvärt söt lillgossen!! Kan ju inte få nog utav så små. Jo, han har med varit så liten.. helt sjukt, det kommer man ju inte ihåg.. När blir det bebis för eran del då?? kram

2008-09-17 @ 09:52:54
URL: http://pillan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0