Gråter. *?*

Jaa jag fattar inte vad som är fel??? Och nej.. jag är inte gravid =) Men jag GRÅTER hela tiden. Inte bara negativa tårar, det är både och! Haha. Helkonstigt. Tro mig, jag har aldrig varit sån som har gråtit.

Men jag grät som bara den när mina vänner kom å överaska mig på min födelsedag, jag bölade som bara den idag i kyrkan.. skit jobbigt!! så fort dom börja spela på den där orgeln ( och så va jag dum å tittade på min mamma som också brast ut i gråt ) men direkt då så börja jag grina.. och sen när jag såg Emilia, hur söt hon va!! då grät jag ännu mer så det rann tårar. Va bara att titta ner i bibeln hela tiden typ.. hehe. Så spelade dom madicken.. ni vet "pilutta dig - låten" när dom kom in.. haha... såååå gulligt, och det gjorde ju inte saken bättre.

Men sen måste jag erkänna att första tonerna på orgeln gav mig obehagliga rysningar i kroppen =/ tänkte på vår väns begravning... för det va då jag va i kyrkan sist. Och jag släppte inte ut några tårar då.. så jag antar att dom kom nu ist. *funderar* Ja ja.. Emilia va iaf så himla duktig, inte ett ord under hela tiden. =)

Många goa släktingar på en å samma gång blev det också. Känns som att tiden inte räckte till å umgås med alla, vilket jag väldigt gärna ville. Många från både mammas å pappas sida som jag så sällan träffar.. Så det blev lite stirrigt med, med så mycket människor som man tycker om och vill prata med på en å samma gång.

God mat för övrigt.. och stämningen var ( förvånadsvärt ) bra. hehe. Tur det.. för det var ju ändå Emilias stora dag. =)

Sen efter maten kom mamma, tommy och daniel hit och drack lite kaffe.. och firade min födelsedag. Det uppskattade jag väldigt mycket!! Sa faktiskt det till Patrik nyss... jag saknar min familj. Även fast vi inte bor långt ifrån varandra så räcker det till att vi inte ses så ofta. Jag vill också ha dom nära.. här inne i stan, så att man kan kika över hos varandra.. bara ta en kaffe eller vad som helst när man vill. Men men.. nu är det som det är. =) Går ju inte att vi flyttar ut till öregrund direkt, hehe. Men iaf, det va jätte kul att ni kom den lilla stund det blev. Super fina presentet med, tack. ♥

oj oj.... nu blev det mycket skrivet. Men tillbaka till gråten. Jag låg och klappade Dexter medans han låg och sov på matriks mage. Och så strök jag honom så att jag samtidigt kom åt Patrik, vad vet jag!? Men iaf så fnissade Patrik till och bad mig sluta för det killades.. och då.. IGEN.. brast jag ut i gråt!! Hahaha... började skratta då så att jag började grina. Och jag menar inte att jag blir tårögd.. utan det rinner å rinner å rinner ner tårar på kinderna..å jag hulkar mig liksom! Haha... jaaa ni.... det är skumt. Helt ärligt, jag trodde då för stunden att nånting var fel på mig. Så jag satte mig här vid datorn och började googla... haha... inte  vet jag vad jag förväntades hitta, "gråt-sjukan" kanske..?! hehe... Finns den?

Farfar, här är min e-mail förresten! =)
[email protected]
Men ta gärna mitt mobil nummer av Frida, så kanske vi kan få iväg ett sms till varandra då och då med! =)

Och Frida och David, det va SÅÅÅÅ himla kul att ha er här!! Hade en jätte trevlig helg med er! Och det va på tiden att vi sågs, hehe.

Nej nu måste jag avsluta det här innan det blir för långt. Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 11:29:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Christin

Åh tack! Du med ;)

2008-09-22 @ 13:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0