Jämförelse =P

Tänkte bara visa skillnaden på vanligt sminkad och med id-bare minerals...


Innan, min vanliga sminkning...



Med id-smink...



Visst.. jag ser ju osminkad ut med id-sminket... som egentligen är grejen ju. Men fan... jag vill inte se osminkad ut ju.. inte helt... fast man kanske ser lite bättre osminkad ut med id än vad man gör helt osminkad.. hahaha. Hoppas ni fatta! Jag är hyffsat nöjd förutom med ögonpartiet =( jag är mörk där.. och där täcker det inte bra. Fast.. det kanske har å göra med min rökning.. att det har kommit tillbaka. Så nu håller vi tummarna att det här ska gå bra.. att bli rökfri alltså! Igen.. Men men.. TREDJE dagen nu iaf *tummen upp*

Får också ta lite hänsyn till.. angående sminket igen..  att det är lite för blekt för mig ännu. Inte för att man har mycket av sommarbrännan kvar men.. lite för ljust är det. Så det blir väl bättre sen när det är likblek vinter som gäller. =P

Kommentarer
Postat av: mia

tycker inte alls om id-bare minerals.. men Jane Iredale Mineral Makeup är hur bra som helst.. kände att jag bara måste skriva det.. går lika fort som att pudra näsan :) //Mia

2008-09-15 @ 14:07:03
URL: http://intebaramia.blogspot.com
Postat av: Christin

ÅH =) tack för tipset! Nu har jag iofs lagt ut pisstråkiga pengar på det här startkittet.. hehe.. så lär använda slut på det. Sminket funkar.. men som sagt, trodde det skulle va bättre. Men nästa gång får jag testa det du skrev då! Kul att du kika förbi! Hoppas allt är bra, vad stor flickan eran har blivit då! =D tiden går så fort! hehe

2008-09-16 @ 03:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0