Jobbigt god middag.

Haha... det va så himla gott, ( om jag får säga det själv )  men jag är så äckligt mätt nu.. hehe.. NÖJD. Har svullat i mig massor med chips med. Nu ligger vi helt döda i soffan alla fyra =) mätta å trötta. Jag har sovit en timme så jag börjar bli pigg igen. Dricker lite cider å öl..ska kolla på "Barnhemmet". Nån som sett den, är den bra?

MIddagen bestod av stora bakpotatisar med skagenröra. Och till det.. en riktigt god räksallad! Oftast när jag gör sallader så brukar dom mestadels smaka ungefär lika dant arje gång. För man har sina grejer som man tycker om och brukar ha i. Men den här blev lite anorlunda.. så det va riktigt gott måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättegod mat, du är duktig kokerska! ;) Lilla Emilia är bara för söt!!!

2008-09-21 @ 22:13:46
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Christin

Tack :) nu blir jag nästan lite stolt.. hehe.. nej men så länge det va godare än det du åt till lunch så är jag nöjd, haha. Ja sötaste tjejen, visst!? ler

2008-09-22 @ 01:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0