Josie is back in town.

Hehe.. jaaa.. jossan-kossan min kommer hem idag, hihi. Så vi ska ses över ett glas ikväll! Ska bli himla mysigt. Men först jobb... Men lite skönt att jag slipper öppna kl 16.. hade nämligen bokat tvätt tid, och eftersom Patrik har jobbat natt så fick jag ta tag i det. Och den slutar iaf kl 16... så jag kunde komma till jobbet strax efter det. Skönt.

Det gick sådär på jobbet igår... så synd att vissa personer kan vara helt underbara privat, men på jobbet är dom riktiga pain in the A**!! Usch.... orkar inte med sånt heller.. bara massa onödig energi som går åt till allt tjaffs. Låt mig hellre va då. Prata inte med mig. Det värsta är att det går ut över de andra som jobbar också. Förlåt.

Är fortfarande lite småförkyld.. så fortfarande inget bebbe-besök =) Men det kommer.. den som väntar på nåt gott... hehe. Men det är ju så typiskt! Jag brukar aldrig va sjuk. Och så kommer det nu... Jaja.. gilla läget Christin! Men skickar här iaf en liten puss i pannan till lillkillen!

Jag provade nyss fil med banan och lime smak. Hmmm.. appropå ingenting.. haha. Den va helt okej, den smaka glögg tycker jag! =P men jag gillar glögg. Därför längtar jag lite till vintern. Sitta inne å dricka glögg. Julpynta. Det gillar jag!

Nu måste jag ner till tvättstugan.

Imorrn måste jag upp hyffsat tidigt. Ska lämna tillbaka mitt HM paket, handla skagenröra, kantareller och torrfoder till missarna... och ehm.. det va nåt mer ju. Jo... gå och  betala två räkningar.. eller iaf sätta in pengar på mitt konto, så jag kan betala dom via internet. Jobbigt. Jag tycker det är jobbigt med bankärenden. *suckar*

Jaja.. sen är det storstädning som gäller innan vi får besök. Plus matlagning.. *puuh* hur ska jag hinna allt? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0