Kunde inte blivit värre...

Har haft en rent ut sagt förjävlig dag!! Började dåligt och fortsatte ännu värre. *suckar*  Jag vill bara vara glad. Kan jag få va det, please?

Vill ha den här lägenheten ja....  *in love*

http://www.widerlov.se/dyn/,68,.html?object_id=57612&o=w

Den är så fin!! Skulle passa perfekt. Meeen... jag vet inte. Det är bara en 2:a... fast samtidigt så behövs inte mer just nu. Ganska dyr med.. men om man kollar läge och skick, tycker jag det är värt det.

Men det är väl bara å drömma =)

Kommentarer
Postat av: k

klart du ska få vara glad gumsan! <3.. Hoppas morgondagen blir bättre! Du ÄR en glad Christin o passar bäst så.. kramar.. Vi ska ses snart också! :) Natti från oss sålänge!

2008-09-24 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0