Laaatiiinaa!!

Haha!! Jag önskar jag vore latina.. =) faan va jag älskar musiken.. dansen.. oohh..lalala.. Dom e så sjukt snygga när dom dansar! Gu va jag vill resa till sydamerika! I know i would loooove it! Har varit med mina två favvo chilenare på Orange ikväll.. eller ja.. Först så gick vi till Plock och lekte fina i kanten och tog några cocktails efter jobbet. Men sen när dom stängde gick vi till orange. visste inte att dom hade salsa kväll på torsdagar?? Men iaf... DÄR kommer jag hänga varje torsdag..!! ( känner jag nu iaf efter några rom å cola, haha ) nej men seriöst.. jag gillar det verkligen. Önskar svenska kulturen kunde vara SÅ!! Ist för små grodorna eller goder afton.. =P Jag har läst spanska i skolan i 3 år.. ( visserligen har jag glömt typ allt men ) iaf... jag vill lära mig det språket, för jag gillar det.. och för det andra.. jag vill kunna dansa salsa! För det är så sjuuukt snyggt! hehe. Saknar bara en sexig big lopez-rumpa.. hahaha. I vilket fall... Salsa på torsdagar är nya grejen iaf för mig. Tihii. Hänger ni på??

                                                                                

Jaaa du vännen. Jag har sovit och haft lite bekymmer, så jag har inte kunnat svara. Men om du känner mig rätt så vet du att jag inte är en långsint människa och kommer ha glömt allt i morrn. ;-) TÄNK vad lite rom å cola kan göra va!! HAHA.

Imorrn... Fredag, är jag ledig. Vad ska ni göra? Jag vet inte än vad jag ska hitta på.... men det dyker säääkert upp nåt skoj! =) synd bara att man öppnar på lördag.. *suckar*

NU ska jag äta nåt... sen sova! CIAAAOOO!!!

Kommentarer
Postat av: k

kom hit ikväll då gumsan!? :) vi kan höras, puss!

2008-09-26 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0