Längtar bort...

Nu när det börjar bli grått ute.. å lite ruggit.. Nu vill man bara åka nån stans! Det är ju så dumt.. för när man väl är borta, så uppskattar man det inte! Inte förrän man kommer hem å sitter här igen och kollar ut i det trista vädret.. i Uppsala dessutom =) Som när vi va i Thailand.. kommer knappt ihåg hur det kändes å va där! För det blev ju en vana.. allting som man längtar  efter nu! Värmen å maten å havet å stränderna.. dock inte den Thailändska lukten.. UHRK! =P

Men skulle kunna göra mycket för att få va här igen...

  

Men man klarar sig! =) Tack vare alla snygga höstkläder å alla fina löv! haha...

Även fast jag inte kommer ha överdrivet me pengar trots att jag äntligen börjar få en hyffsat okej inkomst, så har jag iallafall beställt massa grejer.. till mig själv! =D Haaahaa. Inget jag säger högt än... Men det är inte så farligt som det låter, 5 olika paket. =O Men dom innehåller inte så mycke dock..

*Forever21; ett svart spetslinne..
*Topshop; en cremefärgad väst.
*Hm.. där va det iofs ganska mycke.. =S
*Osis.. till håret. Men nästan allt i det paketet e johannas så =)
*Doppresent... kan ju inte säga här vad det är =D

Och det är bara doppresenten och H&M som inte är betalt.. så det är luuuuungt, haha! Hoppas jag...

Fick ju min.. vad heter det.. ja men mitt återbetalningskort på skatten.. jätte kul.. över 3000kr.. wiiiee... det firar vi! not. Ska betalas innan 12 november.. låter långt bort men det är bara två löner, hehe. Tänk att man kan ha sån otur va.. skit också. Nu äter jag fil.. hallon / persika med frukt mussli. Så jäkla gott.. nästan lika gott som den tallriken man åt till frukost i Thailand.. med naturell youghurt...färska frukter å mussli.. mmmm... mitt på stranden med utsikt över havet.. Det va nice!

                                        


Kommentarer
Postat av: Christin

Haha.. det gör du rätt i!! =) Jag kör på tröstätande istället.. skrattar Nej men det känns bättre nu när jag varit ledig några dagar.. och fått mina stövlar, hihi. Ses imorrn... glad för det! Kraam!

2008-09-02 @ 02:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0