Lila här hemma =)

Här hemma går färgerna just nu i lila och rosa.. hihi..



Jag hade ingenting å göra som ni kanske märker... haha.. lalaaa.. Har fått blommor nu när jag fyllde år.. därför massa rosa! =) men sen kommer jag försöka få in mer turkost till allt det bruna. Har fått ( tidigare ) av mamma bl.a ett fat och ljus i den färgen. Och nu fick jag två st krukor av henne i present som ska stå i vardagsrumsfönstret. behövs bara två blommor i dom nu! =D jätte fint blir det. Så vill jag ju fortfarande ha turkosa soffkuddar... pluuuus en beige ryamatta, hehe.. sen lovar jag å va ganska nöjd med vardagsrummet, hiihii.

    

Måste åka och handla.. men vill inte. Fryyyyser så.. =( därför vill jag inte gå ut.

Jag är jätte glad förresten, för Jessica och hennes familj ska flytta till sverige!! =D till sthlm.. så det blir nära och bra för mig, hehe. Nej men det ska verkligen bli jätte roligt å ha dig hemma!

Nu ska jag börja med maten... Kyckling å ris med vitvins sås å grönsaker. Mummaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0