Määhh..

...Jackan från nelly va alldeles för stoooor.. *buhu* Fan då.. man kan inte ens ha "small" liksom.. haha... barnavdelningen nästa!! Nej men de e fan inte kul.. jaja.. slapp pröjsa 800kr iaf .. så nåt bra förde det ju med sig.. =)

Västen från topshop va fin iaf! Fast trodde den skulle va lite längre.. men den va liksom längre i fram å kortare baktill.. men den va tjusig. Osis har också kommit.. hehe... funkar fin fint. Men det känns som att en sån där tar slut på en gång ju..? eller...? Hm..

Snart ska jag jobba. Igår när jag kom dit låg en lång lista på massa saker som skulle göras. *suckar* Man är ledig i tre dagar.. och då känns det som att man får jobba igen dom bara för det.. som straff lite =P sen när man kommer tillbaka. Men vi hann nästan allt.. eller ja, mycke av det tycker jag. Och mycket va tack vare min kära kollega =D tack så mycket.. Skulle kunna skriva massor om jobbet.. som vanligt.. men tänkte skippa det idag. För igår va igår och vill inte tänka mer på det. Räcker med att jag har svårt å sova om nätterna pga av det.. =/

Idag va Sabine här från Samvetet... så nu är allting klart, Dexter är vår nu =) hihi... men nu är det massa saker som måste fixas där me... ringa till Agria och ta över försäkringen... ringa veterinären etc... uscha... vilka roliga kostnader det kommer bli. kommer fan va pank fram till årsskiftet typ *skratt*

Jag skulle behöva att nåt kul hände snart alltså. Nånting lite större.. nåt man kan se fram emot. Börjar bli lite för mycke vanlig vardag nu känner ja.. hehe.. Speciellt efter att man pratar med vänner som skaffar barn, köper hus, åker ut å reser.. m.m....

När ska det hände mig nåt...?? Nåt roligt alltså... =P

Kommentarer
Postat av: Frida

vi kommer ju snart upp, det är väl roligt? :P

2008-09-03 @ 23:07:14
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Christin

Hahaha.. ja just ja!! Ja det ska bli skit kul! Vi måste höras snart så vi kanske kan planera lite å så =D

2008-09-03 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0