Min födelsedag!

Igår hade vi lite födelsadagsfirande här hemma.. för mig =) hihi. 23 år sen då som man föddes. Dagen gick åt till förberedelser inför kvällen. Bl a handla å städa... sen va det dags att börja med maten. Egna klyftpotatisar med morötter och palsternacka, fläskifilé och kantarellsås. Det blev jätte gott! Efterrätt blev vaniljglass med varm hallonsås. Mmm...

Storebror min va här, Malin, Sötnosan Emilia och Lillebror. Hade det så himla trevligt, jätte kul att ni kunde komma!! Annars brukar jag alltid jobba på mina födelsedagar.. men nu fick jag ha min familj här.. det va jag väldigt glad över. Inte hela då.. men en del av den. Emilia va SÅÅÅ söt i sin lilla vita nalledress som hon hade =D ni ska få se kort sen. Och så blev jag så glad över att hon hade en jätte söt klänning på sig som hon hade fått av mig. *ler* så fin så, lillhjärtat. Fick i present av Bror å Malin att få beställa en sån där stickad tröja som jag hade med i nåt inlägg tillbaka! Perfekt present!! Tusen tack..

Sen helt plötsligt plingade det på dörren.. fattade verkligen inte vem det kunde vara! För ingen hade ju ringt på nere på porten... Så öppnar jag å där står Karro å Thomas med deras LILLA ängel!! Gud alltså.. jag vet inte vad som hände.. men jag blev så paff å chockad å glad över att dom va där och så rörd över att han va så söt å allt .. jaa.. massa känslor på samma gång s åjag bara brast ut i gråt! HAHAHA.. shit! Ja men hoppas ni fatta då hur glad jag blev över att ni kom.. haha! Finaste presenten ni kunde ge <3 

Men nu va det ju som att få ta EN godis ur godisskålen.. hehe... så nu vill jag bara ha mer! =P

Iaf... sen vid 22-tiden så dök Faster Frida, hehe... och David upp! Guuu att det är så länge sen vi sågs??! Känns inte som det ändå.. =) Känns naturligt å ha er här. hehe. Och vi satt å tjöta lite å så.. tiden gick ganska snabbt.. men sen va det sängdags.. dom va nog väldigt trötta efter jobb å lång bilresa. Jag å Patrik kunde däremot inte sova... så vi kollade på Sex and the city filmen. Till kl 05, puh, jätte smart. Den va sådär måste jag säga. Inge speciellt.

Så idag då.. pigga å glada, hehe. Jaaa.. glada men kanske inte pigga. Va uppe vidd 11 tiden. Och har varit nere på stan å shoppat lite. USCH. inte bra för mig å kolla i affärer.. jag blir ju tokig!! Vill ha massa.. MEN.. det går ju inte. Men jag köpte en cremevit och en cerise kortärmad polo, och en grå kjol. Så outfit till dopet imorrn e klart iaf ;-) MEN.. hittade ett par supersnygga gråa pumps som jag hade velat h a imorrn me.. =( men jag hade inte råd.. FAN. Varför skulle jag se dom..? Jaja.. det går över.. jag vet.. men det är surt! Hittade en jacka med som jag vill ha... den va snygg men mer varm å mysig! Sen massa annat.. tees å blusar.. fler kjolar. Va inte kul å bara välja EN. =P Jaja..

Nuså... har jag uppdaderat er lite iaf  =)  Tack  ALLA ni som uppvaktade mig på min födelsedag med sms å telefonsamtal å kort å allt. Tack så jätte mycket, värmer massor!

Ikväll blir det äta go mat å dricka lite gott. Men ändå lugnt här hemma.. så vi mår bra imorrn, hehe. För imorrn ska lillan döpas. =)

Massa kramar!!
Christin

PS: Ttycker ni om min nya design då??? =) =) Lillebror e så snäll å duktig!!! Passar väl in nu till hösten! Sen får du ändra igen vettu när snön kommer.. hehe. Nej men tack Lillebror! Jätte fint..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0