Min lediga dag.

Vaknade vid 11 tiden... INNAN klockan ringde då faktiskt =) så det va skönt. Jag gick upp direkt så jag inte skulle somna om, vilket hade varit typiskt mig Men jag gjorde som vanligt ingenting speciellt under dagen... va så trött i kroppen efter dessa jobbdagar. Men jag satt å tog det lugnt... hjälpte mamma med en sak på datorn. Pratade med Frida och planerade tils dom kommer på fredag! Ska bli jätte roligt! Vi kom fram till att det är 11 år sen vi träffades och umgicks! Så det ser jag fram emot. Litet plus med att det är min födelsedag.. Alltid roligt med främmande då!!

Satt nu å funderade på mat till helgen... men kan inte bestämma mig. Gillar ju kött... och svampsås nu när det är höst =) så funderar på att göra det jag å jessica gjorde förr. Med rotfrukter å egna klyftpotatisar. Mmm.. me sen e jag sugen på paella med =) med räkor och kyckling. Ja gu.. det finns ju så mycket. Hittar nog på nåt.

Ååhhhh.. nu ringde Karro mig! Gu va glad jag blev.. ska ringas snart igen så vi får prata mer.

Hinner inte skriva mer just, ska träffa lillskrållan, bror å malin. Vi ska gå äta tillsammans på Amzing Thai.

Men jag skriver mer senare ikväll. Heej heej!!

Kommentarer
Postat av: K

Najsigt för dig med ledig dag! Men jag hoppas att det inte är någon långledighet, vill ju se dig på det lilla råtthålet imorn ;) Nån måste ju förgylla min kväll...

2008-09-16 @ 11:10:10
Postat av: Christin

hahaha.. TRO MIG... jag kommer vara där! =D Långledigt.. vad är det? Jag har bara hört talas om långpanna.. långpass... långvecka..? hehe. Usch.. nu börjar helvetet igen dessutom.. ch.league OCH elitserien hockey.. Hur ska vi överleva? ;)Kram på dig!!

2008-09-16 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0