Nytt liv till världen!

Kanske idag redan!! =D Hoppas hoppas hoppas K och T :s lilla SKATT kommer idag!! Han är på väg iaf.. och det SÅ kul å spännande. Fan så glad jag är för deras skull. Haha.. pratade med K mitt i allt.. och jag bara skrattade och grät typ, och hon stackar hade ont så hon inte kunde skratta =P Fy.. men jag måste säga att jag är inte ett dugg avis på å föda.. shiiit.. hur ska man klara det!??

Idag har vi haft en mysig dag hemma hos Patriks farmor å farfar. Massa fika.. hehe.. Och massa "mys-prat" =P Typ... vi ska eventuellt plocka svamp jag å hans farmor.. Det är MYS. Tänk er en fin höstdag i gummistövlar å massa gyllengula kantarellisar =D. Eller det här då.. jag fick välja färg till mina sockor som hon ska sticka åt mig.. =D också MYS.. hiihii.. Och sen innan vi gick så fick vi med oss en kasse hem med frukt från trädgården... äpplen å päron och vindruvor faktiskt. Hehe.. jaa MYSIGT värre va!? Nej men seriöst... inte så men.. jag älskar gamla människor.. Dom tänker så mysigt *ler*

                

Sen innan jag gick hem sprang jag in på jobbet. Dom höll på att förbereda inför ikväll för fullt. Hoppas det blir mycket folk.. Min dejt JOHANNA NORBERG kanske bangar. daaaamn you! Men jag går ner en då... mina underbara grabbar Micke å Ronny kommer iaf. Va länge sen nu, så det ska bli askul å ses!

Jaa.. sen gick jagå handlade presentpapper på Myrra. Fan.. det va inte meningen att jag skulle gå in där, men Gallerix fanns ju inte kar i gallerian. Så jaa.. jag gick ner dit.. åååååhhh... dom har så mycket fint där så fan!! =D jag vill ha massa fint till lägenheten. Morr. Men jag kunde ju som vanligt inte hålla mig.. så jag köpte små små söta "lövbuketter" och en vit liten kruka. Jätte sött.. å lite höstigt.. som nu står på en hylla i vardagsrummet. Jag är glad. Haha.. tänk vad lite egentligen som kan göra en lite glad va =) iaf mig.

                                                                 

Har dammsugit precis.. och ska göra mig iordning strax. Lite kaffe först bara. Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0