OTH säsong 6

Jaaa!! One tree hill har ju börjat igen.. och hur kunde jag glömma??? Katastrof ju =P det va Linda, Patriks syster som påminde mig. Visserligen sa hon att det inte va så bra.. första avsnittet.. men måste ju ses ändå, hihi.

Slitit som ett as på jobbet.. chefen kom aldrig dit idag vilket han skulle.. så alla nya soffor och bord ( som vi dessutom fick ta emot igår och BÄRA ) har vi / jag möblerat med idag. Det va tungt å jobbigt.. tog sin lilla tid... Karro stackarn fick fortsätta inventeringen som jag började med igår. Vilket också tog lååång tid. Dessutom kolla alla datum på öl å sånt i alla kylar ( det är mycket kan jag lova ) och solla bort det som ska bort liksom.

Men som jag skrev igår.. tack vare henne så har allt gått så himla bra på jobbet. *glad för det* Skulle nog aldrig hunnit med "chefens lista" annars.. Och Frida, en ganska ny tjej.. fick köra restaurangen idag. Och det är också så kul å jobba med henne.. hon e så himla go och så duktig! Så jaa.. det tar ju fortfarande lite tid för mig att fixa med kassor å allt.. och kolla så att allting är gjort. Har inte fått in rutinerna än, men det kommer ju. Så det får ta sin lilla tid allting i början. Känner mig bara så dum att jag hinner inte hjälpa till nånting typ med städningen å så.. för dom hinner ju redan klart allt medans jag håller på med mitt.. =/ Men jag lovar, sen kommer kassor å allt va klart innan vi stänger å då kommer jag hjälpa med städning i restaurangen å ta in uteservering å sånt! Det är absolut inte så att jag vill slippa... Men det tror jag inte att nån tror heller =)

Nu pratar jag JOBB igen.. haha. men det blir ju så.. för det är ju det man sysslar med största tiden av dagarna.. Men jobbar imorrn nu, sen ledig fredag.. jobbar heldag på lördag.. usch.. Sverige spelar ju, kommer bli mycke.. Men söndag är jag ledig igen. Skönt.

Hoppas på fler paket den här veckan.. hihi.. Så roligt å få paket! 

                                    

Nu ska jag kolla på Oth... kan INTE vänta längre =P
Natti natt sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0