RÖTT är SÖTT??

HAHA... jaa ni, idag lyckades jag å Johanna göra mig rödhårig =D Fan... det va ju inte riktigt meningen... vi skulle bara lägga i lite rött.. så det skiftade mer åt det röda än det gröna som det gjorde innan. Meeeen... nåt gick snett =P så det blev hel lysande rött!!! Shiiiit... det va inte fint... vi knatade snabbt ner till en frissör och frågade om råd. Så hem igen med en ny toning, mörk brun då... och tvätta håret massor med gånger. Nu är jag Mörk.. väldigt mörk i håret.. och det är rött. =/ Sååå... mörk röd kan man väl säga att det är nu! Det är fin färg.. men inte riktigt vad jag skulle ha.. ÄH. Går inte å göra nånting åt nu så... men tack johanna för att du orkade hjälpa mig trots att du hade så ont idag. =) Grejen e att det är så svårt å se hur det ser ut nu för det är ju helt mörkt här hemma. Det ser inte JÄTTE hemskt ut nu... men i morrn i dagsljus så kommer det ju va ÄNNU rödare!!

Men kolla hur det va för nån timme sen.. haha!! ( mössan på diiirekt! )

             

Nu ser det ut TYP såhär...

Men som sagt, det är väl bara bra med förändringar, visst? =P Nu måste jag bara sola massa solarium för jag blev sjukt blek i den här färgen... =)

Ska äta middag nu, tacopaj som Patriks mamma har gjort! Skriver säkert mer sen!!  Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju en fin färg till slut haha. Pajen var jätte god i går i alla fall, hoppas den smakar i dag =). I morgon är det oth wiiiiiiiiiii!!!!!!!

2008-09-29 @ 19:27:39
Postat av: k

du är bara för ball gumman!! :D Skit fint!!

2008-09-29 @ 19:35:15
Postat av: Christin

Hahaha.. Jaa Karro, jag ser nästan lite för ball ut nu! :D va ju inte riktigt meningen.. MEN det är ju bara att gilla läget du vet ;) hehe.



Aaah.. inte för att det står nåt namn men jag antar att det är Linda som skrivit ( syftar på oth-suktningen ) hehe. Pajen va super, hälsa mamma å tacka! Hoppas du hade en kanon födelsedag!! och YES.. OTH imorrn!! =D

2008-09-29 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0