Te-dags..

Hehe... normalt va, halv två mitt i natten.. men jag kan ju som vanligt inte sova när älskling jobbar natt. Och så satt jag här och va så himla frusen.. så kom jag på TE! =) va så länge sen jag drack det.. hm.. konstigt.. vet inte varför jag slutat dricka det om kvällarna.. har jag alltid gjort förr! Kanske är att man inte gjort det just nu under sommaren.. jaja..

Gick så bra på jobbet idag, skööönt. Hann med mycket, jag å Karolina.. som vanligt, hehe. Det va annars väldigt lugnt.. Och imorrn är det Sverige match igen.. MEN jag är ledig. Haaahaa.. min chef tänkte inte på det när han gjorde mitt schema.. syyynd för dig. Så ville han att jag skulle byta så jag fick jobba onsdagen.. men nej nej.. det är just därför jag vill ha ett schema för minst 3 veckor framåt.. så det verkligen är bestämt att då jobbar jag och då jobbar jag inte. Sen spelar det ingen roll tycker jag om det är mycket eller lite att göra.. herregu =D nån gång kan völ jag me få slippa en sån kaosdag som det alltid lyckas bli. Då kan ju han komma å jobba på lördag när det är Man Utd - Liverpool bland annat... AIK... Kulturnatten!! Just de..  =P

Ååhhh.. kollade på OTH idag innan jobbet. Fasen då.. hände saker som jag inte tyckte skulle hända =( men men.. Det va bra som vanligt iaf! Älskar verkligen den serien...

Och appropå serie... har ni sett "nya" Beverly Hills..?? Haha... det är faktiskt bra! Jag har sett de två första avsnitten.. och nu sitter man här å väntar på att nästa ska komma upp =D 90210 heter den... kika vettja... om ni gillar såna "high school" serier.. =) ( Kelly och Brenda är faltiskt med, haha )

Igår natt satt jag länge och kollade på en sak... kan ju lika bra skriva eftersom min käre sambo inte läser min blogg =p Men satt å kollade på weekends till London! Skulle vilja åka dit med P ... ge honom det i julklapp eller nåt.. eftersom han har varit bäst under den senaste tiden helt enkelt.. med hyror å MASSA mer... Tänk er va mysigt.. åka dit strax innan jul.. när all julskyltning är igång! Eller över nyår. Skulle va kul också! Aja.. vi får se.. kostar faktiskt lite.. flyg kan man alltid hitta billiga dit.. men boende. Finns massa billigt.. men den engelska standarden verkar ju inte va den smaskigaste. Haha. Så det va väl där det kostade isf.. hotellet. Men om jag lyckas spara så tycker jag absolut att det är värt det!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0