Träffa mammii <3

Min mamma å Tommy är inne i stan så vi ska ses!! Så roligt... länge sen nu. Vi ska åka till bror så farmor får träffa sin lilla Emilia. Jaa... så de blir väl fika lite å så.. mysigt.

Igår va det kaos på jobbet.. hehe.. som väntat. Men vare sig man vill eller inte så klarar man sig genom dagarna. Men det blev en lång dag 12.00 - 01.30 typ.. =/ så idag va jag trött.. men de va bara å tvinga sig upp *gäsp* annars hade jag sovit hela dan.

Igår efter jobbet träffade jag min älskling och hans kompisar en snabbis. Gick till Terrassen å tog en bira.. sen gick dom vidare till Platina.. Och vi ( jag, Javier och Linda) gick... SÅKLART.. till B.B.. haha.. vårat hak vettu =P vi och alla alkisar.. men det är najs å sitta där.. plus att dom har Corona =D Sen blev det donken.. ooops... ( igår blev det max ) fy fy.. haha.. men donken va sååå länge sen.. det va gott med cheddar *skratt*

Och igår va jag ju ledig... då sov jag ganska länge.. sen satt hemma å dega lite.. Och tog sedan cykeln hem till Karro och Thomas. Det va så trevligt så... mysigt å få känna på magen.. hihi... och så läskigt när man ser hur den verkligen rör sig. =D Nu kan den verkligen komma när som helst, hoppas snart.. så vi får träffa dig! Sen iaf blev det max och godis i STORA mängder.. haha.. usch vad vi mådde illa sen... åt iofs inte så mycket av godiset ändå.. blev ju så proppis av maten. Jaa.. och vid 02.00 typ så tvingade jag mig ut i mörkret för å cykla hem, drog mig verkligen för det... men jäklar va snabbt det gick ändå! Livrädd i gränby området ju.. hahaha. nej då, va inte så farligt. Måste säga att det är väldigt skönt med en cykel! *tummen upp*

Jaa haa ni... Bara att vänta då. Förresten, kan passa på att göra lite smygreklam.

Ni som inte har nånting att göra den 12 september, nästa fredag, kan ju komma till O'Learys!!
Det kommer va en trubadur där som tydligen ska vara riktigt bra! Jag ska dit iaf.. på "rätt" sida av baren.. hehe.. Jaa.. jag är ledig, men jag öppnar på lördagen så det blir ju inget jätte kalas med mig. Men ta mer er ett gäng vettja och kom!! Om inte annat så kan det ju va en najs förfest innan krogen. ( O'Learys öl 50cl för 39kr och en utvald drink 69kr )

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG HAKAR :D singlarna... eller hur va det va sa.. haha

2008-09-10 @ 10:07:43
Postat av: Christin

HAHAHA:: jaaa just de.. singlarna.. oooops Men seriöst, kan du inte följa med mig till O'learys då!?

2008-09-10 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0