Trött men SÅ glad!!!

Jag har haft den mest fruktansvärda jobbdagen någonsin... men det gör inget.. för Adrian har änltigen kommit till världen!!! Lillkillen.. har bara sett kort än.. men ååååh... så liten å söt. Deras lilla skatt. Längtar så oerhört tills vi får ses!! Vill höra ALLA läskiga saker om förlossning å allt med.. haha.. så jag ännu mindre vågar skaffa barn själv sen =P

Nej men seriöst.. kan inte förstå egentligen att nu är han här! Han har legat där inne så länge nu å bara varit liksom.... nu är för det första magen väck.. hehe.. skumt! =D och en livs levande liten krabat kommer va hemma hos dom jämt nu... eller ja... i ca 18 år framåt iaf.. minst ;-) underbart. Längtar efter er alla tre nu... ska slita en dag till på jobbet imorrn... sen är jag ledig på måndag. Men det kanske är för tidigt å ses... man vet ju aldrig hur alla kommer må  å så... men annars så skulle det va en undebar födelsedagspresent för mig å få träffa er i helgen.

Hoppas ni alla mår bra. Njut av dessa magiska ögonblick. Så hörs vi.

Till er andra, vem FAN kom på Kulturnatten!!?? USCH... Och jag ogillade sport innan.. men efter idag avskyr jag det nog.
Men tack till alla fantastiska kollegor jag hade som hjälp i servisen idag... ni är kanoners allihopa!!

*KRAM*

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej Hej!! Jo han var såååå söt. tyvärr kunde man ju inte hålla honom. så längtar till det!! Jag tror nog att du kan ringa.. =) hon skulle ju bara bli glad. De har ju mobilerna på!! Allt bra med dig annars?? kram

2008-09-14 @ 11:59:52
URL: http://pillan85.blogspot.com
Postat av: hanna

Du, om någon, är kanoners!

2008-09-14 @ 12:12:49
URL: http://chezhanna.blogspot.com
Postat av: Christin

Tack Hanna krama det värmer ska du veta.. vi ses snart... och KANSKE kan det bli ett glas på lördag. =) Pillan, har svarat i din blogg ;)

2008-09-15 @ 00:56:34
Postat av: Pillan

Hej igen!!

Ja, vi skulle lämna lite grejer till dom, snus åt thomas och piroger till karro, så de rullade ut honom till hissarna. så vi kikade ner i vagnen.. =) de ligger iallafall kvar, eller gjorde igår iallafall.. men de får tydligen inte ha mobilerna på på den avdelningen! Men det var ingen fara iallafall, som det lät på thomas!! Absolut så får du/ni komma och fika sen..=) jätte kul!! känns jätte skönt att ÄNTLIGEN få komma härifrån!! =) kram

2008-09-15 @ 14:13:12
URL: http://pillan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0