Tvätta är inte direkt nån uppmuntran...

Jag sov länge idag. Eller ja.. till 11.. sen halvsov jag fram till 13.. hehe. Skönt. Förutom att telefonen har ringt miljoner ggr. Morr. Orkade inte svara. Jag sov ju. Plus att jag ihar ingen lust att prata heller.. Och så är det ju ibland, så verkar ju vissa andra också tänka.. eller? Eller är det bara när jag ringer.. och vi har bestämt träff.. och du vill inte..? ahaaa... *fnys*

Neej.. den här dagen känns inte bättre. Håller på att tvättar nu. Men kanske blir gladare sen när jag får komma till jobbet. LOL. Tror inte det va =) Men det va bara några hockeymatcher idag... och dom va tidigt... så det ska nog gå bra, och förhoppningsvis blir vi klara tidigt då.

Nu ska jag ner till tvätten igen, sen drick lite kaffe.
Get cape. Wear cape. Fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0