Varför vara så vek, undrar jag ?

Varför inte bara vara rak och ärlig och säga nej? ändrade planer? Tyvärr...orkar inte... vill inte... Vad som helst!! Bättre än ingenting!! Två dagar i rad nu har man suttit som ett fjån och väntat å försökt höra av sig till två av sina vänner... som man förstås har bestämt nåt med, men båda valde den lösningen att inte säga nånting.. inte svara. Ta den "enkla" vägen. Jag hatar sånt! Verkligen. Är jag så hemsk, så att ni känner att ni inte kan va så öppna mot mig? Jag trodde inte att folk hade den bilden av mig.. tvärt om, jag brukar oftast ta ALLT som har med vänner å göra som en klackspark. För vänner ska man vara rädd om. Men men.. det är klart, andra ser ju inte mig så som jag själv ser mig. Men va fan, det spelar ingen roll.. Man hör av sig tycker jag. Och det finns knappt nån ursäkt till att man inte KAN göra det...  man kan ringa eller skicka ett sms.. Och det värsta är.. att det va båda dom här två som hörde av sig till MIG och ville hitta på nåt. Jag jobbade sent igår... jag va trött å sliten.. men jag hade gärna träffat dig efter jobbet eftersom vi så sällan ses. Jag va uppe i varv och trött när jag kom hem.. kom säkert inte i säng förrän klockan fyra.. men ändå va jag uppe klockan 10.. trött som FAN.. men vi hade ju bestämt träff vid 11 så... ( men 14.15 ringde du ) Och det är ju inte första gången sånt här händer. Jag accepterar det inte iaf. Jag är trött på att alltid va så snäll jämt. Jag kommer inte va snäll i fortsättningen.. bara så att ni vet. Visst, jag kommer inte sjunka lika lågt och göra samma sak tillbaka... men jag kommer inte ta det med en klackspark längre. Usch, dålig stil!

Så jaaa.. det gick min förmiddag åt till.. att VÄNTA. På... ingenting?

Har iaf kollat på 90210... det va sketa bra! =) Kollade även på "you got served" Har du sett den Karro? Sån film för dig, hehe. Den va inte asbra som dom andra filmerna vi har kollat på.. men dom dansar skit bra! =) Jag vill lära mig street.. *suckar*

Skulle behöva städa här hemma.. men vet ni vad.... jag är så jävla less på att göra det också!! Haha.. så jag skiter i det. Sen ser jag fram emot mötet på jobbet... Not.

Fick mer i lön än vad jag hade förväntat mig... yeeeay. Så det va ju bra iaf... MEN kommer ändå inte ha ett skit över.. När ska alla mina utgifter ta slut..? eller ja.. det kommer dom ju inte... men kan jag få komma ikapp iaf, så ekonomin blir lite mer stabil liksom?!  Bläää.. vilken tråkig dag det blev. Fint väder iaf. Träden utanför är superfina nu... men sen kom jag på att dom håller ju faktiskt på att dö typ.. å det är det ju inget fint med egentligen. Haha.. fröken negativ här =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman, eftersom du inte svarar när man ringer (inte vill prata... ??) får jag väl skriva här :) Jag va på akuten tisdag.. om du svarade när jag ringde kunde jag få förklara + lite till som hänt. Förlåt för vi inte kunde ses

2008-09-25 @ 22:32:28
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0