vill inte ha morgodagen hos mig!!

uuusch... blir så stressad när jag tänker på att jag ska upp å öppna i morrn på jobbet. Blä. Och det är en sån där härlig lördag med matcher från kl 12 till kl 24 typ... *suckar* men det är ju en sport bar så vad hade jag förväntat mig? hehe.

Haft en jätte mysig dag. Som sagt, först va vi och handlade lite.. eller ja.. inte så lite, massor.. så det tog ganska lång tid. Efter det åkte vi hem då till bror, och där hjälpte Malin mig med håret.. Jag är som sagt nöjd. Men nu när det är helt torrt å så.. så ser man ju resultatet helt.. och det blonda som jag hade innan lyser igenom alldeles för mycket tycker jag. Så nu i helgen blir det völ inget av.. eftersom jag jobbar, men nästa vecka blir det en toning till !! =)


SUperkul å följa med å handla... Meeen.. efter ett tag är det lite tröttsamt.

Otroligt god middag bjöds det på sen.. ris kokat i cocosmjölk, wokade grönsaker och fläskfilé + såååå himla gott bröd som Malin bakade, fyllt med mozarella, parma och basilika. MUMS.


Haha... intressant att se sig själv i spegeln...


Det HÄR gillar jag!! =)

 
Här händer det grejer.

Haha... just ja!! Emilia fick äta mat ( majsgröt ) för första gången idag med! Så underbart att se... lilla sötnosan gapade så glatt efter mer! Hehe.. men det var gröt öööverallt sen. Bara sött =)

 
MAAAAT!!  =D Äntligen.. geggigt och gott!!

Ett helt gäng med avsnitt av bumbinjörnarna blev det sen, haha. Så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0