You've Dug Your Own Grave, Now Lie In It.

One tree hill va bra...! Men skönt att Carrie är ur bilden nu, hon var bara FÖR dålig som skådesspelerska, och hennes char i serien va inte heller bra. Brooke har alltid varit favoriten i serien.. men min är LÄTT Deb, haha... tycker hon e cool =P

Igår beställde jag lite för lite av mina födelsedagspengar som jag fick! och NÄÄEE... inga kläder inte... inga skor.. ingen väska... Tro det eller ej, men jag köpte 4 böcker =D hihi... känner att jag behöver nåt som får mig att koppla av om kvällarna efter jobbet när man är så uppe i varv. Så det tycker jag va bra gjort av mig själv =)

45 minuter till jobb nu då... Usch. Skulle ha ringt en person angående ett annat jobb igår... men tiden bara rann iväg tack vare all hyseri kring mitt hår =P Så jag får försöka ringa henne imorrn ist. Stackarn... känner mig dum, hon har verkligen försökt få tag på mig... men jag har jobbat hela tiden.. och när man har EN dag ledig så blir det inte mycket tid över på nåt vis. Men ska ta tag i det imorrn.. eller nåt.. Men imorrn ska jag iväg så fort jag vaknar typ, födelsedagsbarn som ska gratuleras. =D

Nu måste jag göra mig i ordning. Heeej dåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0