Afterski och Duved.

Meeeeen guuud!! Hur mår ni!!?

Jag mår bra! Är proppmätt efter en trerätters på Duvedsgården me Cilla och Patrik. Så va självklart Alex, Molly å Victor där å jobbade. Väldigt trevligt, bra plan tycker ja!! Mums för Wallenbergare haha!

På dan idag blev det frukost ( kl 13) på Broken. Jag hamnade ute i Duved inatt.. haha på nån form av efterfest. :P Men det va bara roligt, så kul att ha er här uppe tycker jag! I alla fall, vi va ju på wallmans igår, dom va jättebra! Efter middagen hängde vi lite i schlagerbaren...såklart.. ;) sen gick vi vidare till zupper en kortis. Och efter det blev det Dahlboms. Trevlig kväll, absolut!

Efter frukosten/lunchen så gick jag å Bella och handlade tre små julklappar som vi sen ska byta med varandra imorrn. Nån lek som dom brukar köra =) ska bli kul, hittade ganska roliga saker. hihi. Sen kunde vi ju inte svika afterskiteamet så vi gick självklart dit å stöttade! Och jag kunde unna mig en öl ( två faktiskt ) då jag INTE skulle gå  å jobba för en gångs skull. Wiie! Mycke roligare blev det, haha!

Nu ska jag kolla på 90210.

Om jag inte skriver imorrn så önskar jag alla er en riktigt god jul!!


Bilder från showen kommer också..! Telefonen ligger på laddning nu så kan inte föra över dom riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0