Åre vintern 2009/2010.

Haaaallåååå livet!!! Hallååå Åre :)

Mitt nya liv 5 månader fram över då, och det känns för jävla bra!

Hade bästa avskedsfesten i söndags. Först mussel-middag hos Bobaz med, Boobz, Mackan, Twinsen och min Smula :) Sen åkte vi ner till Pipes och där väntade kalas me alla goa människor jag känner. Tack ALLA för att ni kom, så himla kul! Kvällen slutade såklart med järn på Bullit... haha. Sov på hotellet sen den natten, begärde sen utcheckning, haha. Fick frulle på sängen, lyyyx!! :D Åkte sen hem till bror och va där en stund, sa hej då till dom och min lilla skrutta Emilia! Sötnosan. Kommer sakna henne som bara den. <3


Efter det åkte jag tillbaka ner på stan. Mötte upp Johanna och Bobaz så gick vi och åt mat på Olearys. Mys!!! Pipes blev det sen. Fira St Andrew's day! Liveband som va hur bra som helst som spela, skottsk öl och underbart sällskap, kunde inte fått en bättre sista dag! :) Terry, Ollie, Linda och Sandra följde mig till låget... och jaa... vid den tiden kan jag lova att jag va väl fylld. Aspackad rent ut sagt satt jag mig på tåget.... satt vid datorn ett tag sen la jag mig å sov. Och sov i princip hela resan! :D Framme vid 08,30 så mötte Bella mig. Vi gick och ficka lite på Bageriet... sen gick vi på långpromenad med en hund som hon vaktar.. Och jaa... jag sov en stund på eftermiddan. Haha. Helt slut. Sen laga Bella mat, taco :) så kom det hit några vänner till Bells o Jenny och åt middag me oss, jätte trevligt. Långpromenad igen.. :P bläää jag gillar inte att gå.. men funkar här, är ju så mysigt överallt, hihi. Och nu degar vi bara. gött! Imorrn ska vi till Grappa (där vi ska jobba) och sen ska vi luncha me Cilla från Grinda! wiie!

Jag lägger upp fler bilder imorrn, orkar inte ikväll.  :P  Hoppas ni alla mår bra, saknar redan!!

PUSS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0