Smuuuuutt!

Men HAAALLÅÅ där :D

Ingen bloggfanatiker är man ju inte, men jag har inte laggt ner det helt ;) Julen är över, jobbet har börjat dra igång, festandet fortsätter och gymmet går sämre, hehe.

Har blivit mycke Dippan... några after work *gilla* och så va vi ju självklart där i söndags. KALAS! Julen bestod av mys hemma hos Bella. go mat och paketlek! Tur att jag hade dom som tog hand om mig :) lite tråkigt såklart att va utan familjen en sån dag. Men vi sms:ade flitit under Kalle iaf, hehe. Kalle såg vi på storbild på Åregården med lite god dryck till! Kvällen slutade på Supper men va inte så jäkla kul, så sjukt mycke folk.

Sedan annandan så har vi jobbat varje dag och kommer göra det nu i ca 2 veck. Gött! Jobbet flyter på bättre å bättre!

Zlatan är i stan, wooohoow. Haha. Jag bryr mig tyvärr inte så mycket. Men hade ju varit kul om han kom till oss och åt. Men har bara sett honom ute på krogen än så länge. :)

Har känt mig krasslig idag, så låg och vilade hemma länge. Bella servade mig me halstabletter å te, tack! Sen tog jag mig i kragen å mötte upp Martina på en kaffe innan work! Drog massa pojkvänshistorier, haha! kul. :P

Kan liksom inte komma på alla detaljer som ar gjorts å hänt senaste dagarna.. som vanligt. Det är därför jag ska skriva oftare! Skärpning!

Men jag har slarvat som fan me träningen. =( Typiskt, det som gick så bra ;) hehe. Har skjutit upp på åkandet me nu alldeles för länge, så IMORRN ska jag ta mig ut!! Måste ju lära mig! :D

Idag är det party på Bygget, men orkar inte gå dit. Kommer va galet me folk! Inte ens roligt då...

Shit jag kan verkligen inte komma på mer som har hänt, men jag ska förska ta mig i kragen å uppdatera mer om EXAKT vad som scheeer här uppe :D


WALLMANS...



SÅHÄR blir man serverad i Schlagerbaren! haha *gilla*



Jag och Cilla på promenad i ett iskallt Åre! Sa jag kallt? haha kolla håret igen! Cooold!!



Julafton!! Jag har fått en egen Baby-Bullen!! Jaaaa!!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0