Första åket!

Jag lever!! hihi. Fan va svårt det va, men jag vet att jag kommer gilla det sjukt mycke sen, när jag kan ;)

Är så tacksam för den hjälp jag fick idag av Robin och Maja, guld till er! Jag kan ju fortfarande inte "åka" men jag kan ta mig ner.. hehe. Plogar mest men lärde mig å svänga åt båda hållen... så nu är det bara träna träna som gäller så jag får upp balans och teknik. Jobbigast va det nog för ben och rumpa, haha, trodde jag va tränad men ack så fel jag hade..! ;) Skakade i benen så jag va tvungen å pausa flera gånger i backen.. hahaha! Aja. Skönt att första åket är gjort. Nästa gång kanske jag inte åker i en röd backe :P

Har haft det bra annars! Tränat och hängt ute ganska mycke, för folkets skull mest.. inte för ölen denna gång ;) Nej men man vill liksom börja lära känna lite mer människor såklart! Sen kan jag ju inte säga att det inte har slinkit ner en öl eller två ändå, hihi.

Igår va vi ner på Dippan å kollade på afterskishowen. Dom är grymma men det va inge folk alls :( inge folk i byn ännu, alla kommer ju till jul.. och ingen som åkt nu heller när det varit så jäkla kallt. Har haft mellan -25 och -30 grader. Buuuurrr.... Men fint är det :)

Jag kämpar på med jobbet. Försöker fokusera och göra mitt bästa. Men fortfarande mycke kvar å lära.. !

Nu ringde Linnéa mig och vill ha sällskap nere på afterskin, klart man ställer upp!! :D

Några pics också!


Dahlboms som vanligt! :)




-30 grader typ, Martan kör hårt utan jacka!  haha



Det har varit så kallt så håret fryser!! :P



Bella gör smycken!! Det här gjorde hon till mig igår! :D Gå in på hennes facebook så kan ni se annat hon gjort! Om ni skulle vilja beställa, en julklapp kanske? ( Bella Porcile) eller hennes blogg www.metrobloggen.se/bybella . Hon ser även till att det är julmyyys hemma! hihi




Nyååååkta!! :D Tjockisbild från afterskin me på mig, haha, men den bjuder jag på! :P Tjock hör ju ihop me varm choklad me massa grädde! möööms!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0