*gym*jobb*byglögg*dippan*

Tjenamors!!

Här kommer en liten uppdatering från Åre! :)

Hmm.... så långt kom jag, sen tog det två dagar till innan jag skrev! hehe. Första arbetsdagen gick bra.. men kunde gått bättre... och kunde även gått mycket sämre. Så jag ska nog va nöjd. Andra arbetsdagen gick mycket bättre, så det va kul!! Nu i veckan har det varit lugnt på jobbet så vi har varit lediga ganska mycket. Men det kommer vi få igen rejält i helgen då vi kommer sitta i skiten så det skriker. Wiihoo! Ska faktiskt bli skönt! haha. För när den här helgen väl är över så tror jag att allt "jobbigt" har släppt. Då är man så gott som inne i allt..

Jag har varit på gymmet, två gånger nu!! *stolt* Även om det va två kortisar så va det ändå mer kondition än vad jag brukar lägga ner tid på. Ska dit imorrn me hade jag tänkt. Sen blir det nog en lunch me Cilla ( från Grinda) :) Ska även hämta ut liftkort så det blir av nån gång... kanske till å me köpa brädan.. vet inte varför jag skjutit upp det. Ska kika en sista gång på nätet efter bindningar bara... dom e så jäkla dyra i butik. Köpte två pannband idag by the way, love them!


Påväg hem från gymmet...

I söndags va vi på byglögg på Dippan. Skitmysigt. Det bjöds på glögg, julfika och lite show från Wallmans !! Mys! Sen jobbade jag några timmar... det va hur lugnt som helst så jag fick gå av tidigt. Gick hem å drack lite vin me Bella med flera, sen va det dags för Dippans söndagspremiär! Det va kul! Trots att jag inte gillar schlager, hehe ;) Hamnade på efterfest hos kockarna bus och där bjöds det på whisky och körv me brö! haha!



Måndagen blev lugn, väldigt lugn. Trött som man va. Drev runt på byn hela dan.. sen på kvällen blev det soffan. gytt! Och idag är det tisdag! Skulle jobbat men fick va ledig. Jag å Bells skulle hämta ut våra liftkort men kom en kvart för sent, suck, dom hade stängt. Så vi gick efter våra impulser och drog ner å tog svinsprutan! haha. Fy fan va jag va rädd! Hatar sånt där. Är inte rädd för själva sprutan.. vet inte vad det är egentligen. Men Bella garva hela tiden och jag fick springa ut ur rummet så fort jag va klar, haha. Kastade mig i en fåtölj och bönade efter vatten som ett litet barn! hahaha. Nu sitter jag här med en böld på armen. Det gör lite ont faktiskt. Men jag är inte sjuk än så länge!

Lite suddig bild, men här håller jag på å dör efter sprutan.. haha!
Har gottat i oss massa gott nu. Så vi gick plus minus noll me träningen.. eller nej... gick nog massa plus. Har ätit två påsar chips, två olika dipper ( och dom är heeelt slut) tryffelsalami, tre olika ölkorvar.. jag drack två öl innan vi gick hem... hmm. Åh just ja... lite lakritschoklad me.. haha! Så har vi haft true blood maraton!

Mööööms.....!!! 

Bella har skaffat en blogg idag, haha. Så gå in å kika vettja! ---> ByBella

finns även mingel på oss inne på arebloggen.se från byglöggen! :D

Sov gott and behave!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0